<b>גלובסקול - </b>לומדים מרחוק
העתיד של השופינג ומה צריך לעשות בחנויות היום? / עיצוב: סטודיו 7 עיצוב ומיתוג

העתיד של השופינג ומה צריך לעשות בחנויות היום? / עיצוב: סטודיו 7 עיצוב ומיתוג
החנויות הפיזיות ספגו מכה קשה עם פרוץ הקורונה ועתה הן מסתגלות למציאות החדשה. האיקומרס פרח וכעת הגיע תורן של החנויות לעשות קפיצת מדרגה. אז איך ייראה השופינג בחנויות והשיווק שלהן בעתיד? ומה חנויות צריכות לעשות כדי להצליח לצמוח מהמשבר?

 

צפו בהרצאה המלאה:

 

קצת על המרצות:


גלית מור, בעלת חברת SHOPOHOLIST לייעוץ שיווקי אסטרטגי בתחום הקמעונאות ומוצרי הצריכה
בעלת 25 שנות ניסיון בשיווק בעולמות הקמעונאות ומוצרי הצריכה, בחברות בינלאומיות וישראליות כגון אופיס דיפו, שטראוס-עלית קרליין-פריגו ועוד.
בעלת חברה לייעוץ שיווקי, קמעונאות ואסטרטגיה שיווקית; מתמחה באסטרטגיה, מיתוג, ושיווק קלאסי לרשתות, חנויות וחברות מוצרי צריכה.
בין תפקידיה בעבר: מנהלת קטגוריות באופיס דיפו, מנהלת שיווק טואלטיקה - קרליין מקבוצת פריגו, מנהלת שיווק מגזר עסקי ב-YES, מנהלת מחלקת טריידמרקטינג (שיווק קמעונאי) בעלית, וסמנכ"לית שיווק וסחר ברשת קמעונאית.
מרצה באוניברסיטת בן גוריון ובכנסים מקצועיים ומעבירה קורסים וסדנאות בתחום השיווק וניהול הקמעונאות.
בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני MBA במנהל עסקים, התמחות בשיווק מאוניברסיטת תל אביב.
כיום עובדת עם רשתות, חנויות פרטיות, יזמים ועסקים בתחומי השיווק, פיתוח,צמיחה, פרסום ועוד.

קרן נהיר, יועצת אסטרטגית לפיתוח עסקי, שיווק ומיתוג
בעלת ניסיון של מעל עשרים שנה במותגי-על קמעונאיים, בתפקידי ניהול של מכירות, שיווק, סחר וקניינות.
בין תפקידיה סמנכ"לית שיווק אדידס, סמנכ"לית שיווק אופל, סמנכ"לית סחר ומכירות H&M, מנהלת תחום אופנה ומייסדת תחום עיצוב החדר בשילב.
הובילה תהליכים ופרויקטים מורכבים וחדשניים, ביניהם: הקמת שישה סניפי H&M בארץ והקמת המחלקה המסחרית ב-adidas.
משמשת כעת כיועצת אסטרטגית עצמאית לפיתוח עסקי, שיווק ומיתוג לארגונים וליזמים - עם דגש על פיתוח וזיהוי הזדמנויות עסקיות, תוכניות שיווק ומיתוג.
בעלת תואר שני במנהל עסקים מהטכניון, הפקולטה לתעשייה וניהול.
בוגרת קורסי המשך - ניהול סחר באמזון, ניהול שיווק דיגיטלי באוניברסיטת תל אביב.
"סלרית" חובבת באמזון US ושותפה בניהול קהילת "מנהלי שיווק מצייצים".


כתבות נוספות:
דיגיטאלנט כתיבה מדברת

כתיבה מדברת ומיקרוקופי

במסגרת הקורס נלמד עקרונות וחשיבות אפיון השפה, כלים לכתיבה מדברת בגובה העיניים ובהתאמה לקהל היעד, הבחנה בין עיקר ותפל - מתי לקצר והיכן להאריך, איך לכתוב לזכר ונקבה כאחד, מה זה מיקרו קופי ואיך מייצרים הפתעות טובות בממשק המשתמש.

  • מרצה: ורד חורי, ewise 
  • 2 מפגשי LIVE
  • מחיר: 480 ₪ כולל מע"מ 
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes25 בעמוד הרכישה.
  • לפרטים על מועדי הקורס הקליקו.
פאבל - בניית בוט בפייסבוק שיהפוך גולשים ללידים

בניית בוט בפייסבוק שיהפוך גולשים ללידים

בסדנא נלמד מדוע בוטים, בדגש על פייסבוק, זה כלי אדיר שיווקי מעולה שהופך גולשים ללידים, ונבנה בוט כזה צעד צעד.

  • מרצה: דודו ציזנר, מנכ״ל Leandolini
  • 6 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
  • קורס זה ניתן לרכוש רק במסגרת חבילת "דיגיטל אקספרט", פרטים נוספים בעמוד ההרשמה.
     
הרשמו לניוזלטר נשים בהייטק
נרשמת בהצלחה לניוזלטר