אבי זיתן הוספה למעקב +

אבי זיתן  / איור גיל ג'יבלי

כתבות אחרונות

דעה: זה הזמן לטפל בקנקן

דעה: זה הזמן לטפל בקנקן

בעוד שחוק הטבק מציב לחברות אתגר בלתי אפשר כמעט, הרי שהתמודדות יצירתית עם רפורמת סימון מוצרי המזון יכולה להפוך אותה להזדמנות • דעה

 

19/01/2020, 06:05
פורטנייט - בריאתו מחדש של מותג מצליח

פורטנייט - בריאתו מחדש של מותג מצליח

פורטנייט הורידה את השאלטר ללא כל התראה ויצרה אי-ודאות המוני בקרב מיליוני המשתמשים שלה. המהלך הזה מעיד על הבנה מעמיקה של קהל היעד שלה

19/10/2019, 10:50
הקאמבק של הטיזר

הקאמבק של הטיזר

הנה קמפיין שמוכיח את כוחו, למרות שכל פיסת מידע מופצת כיום במהירות הפייסבוק לכל עבר

30/08/2011, 16:44
מי סקפטי?

מי סקפטי?

קמפיין הסקפטיים לטיפול בהתקרחות התבסס דווקא על החסם המרכזי של התופעה

15/06/2011, 14:30
מהפך בשוק הבייגלה

מהפך בשוק הבייגלה

דרך מוצר חדש, עם עיצוב שונה ומכירה של אריזה ב-eBay, העירה אסם את שוק הבייגלה

03/05/2011, 16:28
שובו של עידן הספר

שובו של עידן הספר

סטימצקי מתמודדת עם מעבר עולם הספרים לרשת ע"י סינרגיה בין העולם הפיזי לווירטואלי

06/04/2011, 18:04
כוחה של נוסטלגיה

כוחה של נוסטלגיה

המותג עלית התעורר מתרדמה שיווקית של שנים, בעזרת כינוי בניחוח רטרו וקמפיין חדשני

22/02/2011, 17:00
מהפכת החלב

מהפכת החלב

כיצד נפטרה טרה מדימוי המחלבה המיושנת והפכה למתחרה בולטת בתנובה ושטראוס?

06/02/2011, 06:39
הצג דעות נוספות

תגיות קשורות לנושא

צרו איתנו קשר *5988