יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של נתיבי ישראל

המשרד זכה במכרז בו התמודד גם משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, שהחזיק בו בארבע השנים האחרונות ושגם חתום על מהלך שינוי השם שלה ממע"צ לנתיבי ישראל • היקף התקציב יעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה

יגאל ברקת, מנכ"ל יהושע TBWA / צילום: איל יצהר
יגאל ברקת, מנכ"ל יהושע TBWA / צילום: איל יצהר

משרד פרסום חדש לנתיבי ישראל: ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום יהושע TBWA זכה במכרז על תקציב הפרסום של החברה. היקף התקציב יעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה.

יהושע זכה במכרז בו התמודדו כ-4 משרדים, ביניהם גם משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, שהחזיק בתקציב נתיבי ישראל בארבע השנים האחרונות.

המכרז לא כלל מצגות קריאייטיב ואסטרטגיה אלא בעיקר הליך התמחרות. תנאי הסף היו מינימליים והותירו אפשרות למגוון רחב של משרדים להתמודד על התקציב: מחזור ההכנסות שנדרש בתנאי הסף היה לפחות 4 מיליון שקל בכל אחת מהשנים 2015-2017 ולפחות שני לקוחות בעלי תקציב של מינימום 1.5 מיליון שקל.

נתיבי ישראל היא חברה ממשלתית האחראית לפיתוח תשתיות התחבורה בישראל. כאמור, מי שניהל עבורה את תקציב הפרסום ב-4 השנים האחרונות היה משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן שחתום על מהלך שינוי השם שלה, במסגרתו אומץ השם נתיבי ישראל במקום מע"צ.

יגאל ברקת, מנכ"ל יהושע TBWA, מסר בתגובה: "אנו שמחים ומודים לחברת נתיבי ישראל על האמון ועל ההזדמנות לעבוד יחד ועל הצטרפותם למשפחת לקוחות יהושע TBWA. אנו מבטיחים לעשות כל מאמץ להצדיק החלטה זו בכל יום מחדש".

יומן קורונה:
ניוזלטר יומי על כל מה שצריך לדעת
הרשמה
הרישום נכשל
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988