תקציב פרסום הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
יגאל ברקת / צילום: סיוון פרג
בנק דיסקונט | לפני כולם

גם יהושע TBWA פורש ממכרז הפרסום של הדואר

הסיבה: בדואר ישראל צפויים לייחד משאבים פרסומיים לא מבוטלים לקידום שירותי בנק הדואר, מה שעלול לשים בניגוד אינטרסים תקציב אחר של המשרד - בנק דיסקונט

ענת ביין-לובוביץ' 06.06.2018
טיב טעם/ צילום: לם וליץ סטודיו
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

משרד LEAD במו"מ על תקציב הפרסום של טיב טעם

היקף תקציב הפרסום של טיב טעם מוערך בכ-5 מיליון שקל בשנה • בין הצדדים קיימים עדיין פערים סביב היקפי העבודה והתשלום עליהם • נציגי טיב טעם נפגשו גם עם באומן-בר-ריבנאי, אך המגעים לא צלחו

ענת ביין-לובוביץ' 04.06.2018
עמית משיח / צילום: יח"צ

בגלל קבוצת לאומי: מקאן פורש ממכרז הפרסום של הדואר

הסיבה לכך היא כוונתו של דואר ישראל למקד את מאמצי השיווק בבנק הדואר, מה שיוצר ניגוד אינטרסים מול לקוח עוגן של מקאן - קבוצת בנק לאומי ומותג הבנק הדיגיטלי פפר

ענת ביין-לובוביץ' 04.06.2018
קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט מונו / צילום: סאשה פרילוצקי
גיתם | בלעדי

משרד הפרסום גיתם זכה בתקציב ארגון מגדלי הדגים

על התקציב התמודדו 4 משרדי פרסום במטרה לעידוד צריכת דגים מתוצרת ישראל, כמענה ליבוא הדגים מחו"ל

ענת ביין-לובוביץ' 03.06.2018
דואר ישראל, בנק הדואר / צלם: אריאל ירוזולימסקי
דואר ישראל | בלעדי

בגלל פפר: מקאן לא יוכל להתמודד במכרז של הדואר

מקאן ת"א אחראי על הפרסום של פפר, הבנק הדיגיטלי של קבוצת לאומי, שמתחרה בשירותים הדיגיטליים של הדואר • בשלב הקריאייטיב במכרז הפרסום של הדואר יתמודדו המשרדים אדלר, גליקמן, יהושע, ראובני ושמעוני

ענת ביין-לובוביץ' 30.05.2018
מימין: דני צ'כנובר, סער נעים ויניב מלינרסקי ממשרד מנצ' / צילום: איל יצהר
משרדי פרסום | לפני כולם

מנצ' זכה בתקציב הפרסום של חטיבת המאפים בשטראוס

זהו הישג מרשים עבור משרד הפרסום הצעיר שקיים רק 5 שנים • מדובר במנוע צמיחה אסטרטגי של חטיבת הממתקים של שטראוס, שנמנית על שלושת המפרסמים הגדולים בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2018
car2go / צילום: יח"צ

CRACKER זכתה בתקציב הפרסום CAR2GO מקבוצת שגריר

CRACKER הוא משרד פרסום חדש שבבעלות שני פרסומאים ותיקים - יהב דרייזן ויורם חוטר-ישי • במכרז התמודדו בין היתר משרדי הפרסום ברוקנר-יער-לוי וחברת המיתוג open

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2018
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
משרדי פרסום | לפני כולם

משרד הפרסום LEAD זכה במכרז של חברת נתיבי איילון

על רקע השינוי מרחיק הלכת שעוברת נתיבי איילון, שבמסגרתו הפכה לחברה ממשלתית, היא תשקיע מיליוני שקלים במהלכים שישנו את המיצוב שלה מ"חברה של כביש" ל"חברה לתשתיות תחבורה חכמה" • משרד הפרסום LEAD כבר מחזיק בתקציבים ממשלתיים, בהם הדיוטי פרי ואגד

ענת ביין-לובוביץ' 22.04.2018
דואר ישראל / צילום: איל יצהר

דואר ישראל משנה את תנאי הסף במכרז הפרסום

הדואר יאפשר מתן שירותי מדיה ודיגיטל באמצעות חברות-בת • בין המשרדים שצפויים להתמודד: מקאן, אדלר, יהושע וגליקמן • היקף התקציב: כ-9 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.04.2018
אילון זרמון / צילום: איל יצהר

זרמון גרופ ילווה את בניית המותג We 4G של אקספון

בשל העובדה שבמציאות הנוכחית בענף הסלולר מיתוג של שחקן מחיר לא יספיק, באקספון ינסו לשדר שהם "שחקן מחיר עם אפיל של שחקן גדול"

ענת ביין-לובוביץ' 09.04.2018
מתוך הקמפיין לדואר / איור: סטודיו ניר וגלי

דחייה במועד סגירת מכרז הפרסום של דואר ישראל

הדחייה מתרחשת יום לפני תאריך המועד המקורי, שהיה אמור להיות מחר • תקציב הפרסום של דואר ישראל, העומד על כ-9 מיליון שקל בשנה, מטופל ב-10 השנים האחרונות ע"י גליקמן-שמיר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 09.04.2018
רמי לוי / צילום: איל יצהר
מקאן אריקסון | לפני כולם

מסתמן: תקציב הפרסום של רמי לוי יטופל במקאן ת"א

השת"פ של רמי לוי עם מקאן ת"א צפוי להפוך לקבוע החל מאפריל, ויכלול את כל הפעילויות של הקמעונאית, כולל סלולר ופארם • היקף התקציב: 12 מיליון שקל • החבירה למקאן מאותתת על הכיוון שהרשת נדרשת אליו: בניית מותג שמושתת על ערכים בנוסף למחיר הנמוך

ענת ביין-לובוביץ' 27.03.2018
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת ויקטורי עובר למשרד מנצ'

היקף התקציב, שטופל קודם לכן ע"י זרמון גרופ, עומד על כ-5 מיליון שקל שנה, וההתקשרות כוללת טיפול בקריאייטיב ובמדיה

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2018
קופת חולים לאומית / צילום: איל יצהר
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של קופת-חולים לאומית ייצא למכרז

היקף התקציב מוערך בכ-7 מיליון שקל לשנה ■ משרד הפרסום המטפל כיום בתקציב הוא ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2018
רונית רפאל / צילום:   אבי  הראל
גלית גוטמן | לפני כולם

M&C סאצ'י יטפל בתקציב הפרסום של רונית רפאל

התקציב טופל עד לאחרונה באמצעות משרד הפרסום דחף, דרך החיבור עם הפרסומאי דני אליקים ■ היקף התקציב עומד על כ-6 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2018
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

פרפל אינטראקטיב זכתה בתקציב הרשתות של התעשייה האווירית

פרפל אינטראקטיב תקבל ריטיינר של כמה אלפי שקלים מדי חודש כדי לקדם את פרסומי התעשייה האווירית ברשתות החברתיות בישראל ובחו"ל

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 929 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 59

צרו איתנו קשר *5988