תקציב פרסום הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ

תקציב הפרסום של טמבור עובר מאדלר-חומסקי למקאן ת"א

בשנה האחרונה טמבור כמעט לא השקיעה בפרסום מסורתי, ויש להניח כי העברת התקציב למקאן מסמנת כוונה לפעול באופן אחר

ענת ביין-לובוביץ' 24/03/2020
מוצרי טרה / צילום: רויטרס

הזיזו את הגבינה: גליקמן יטפל בתקציב טרה

בחברה המרכזית למשקאות הוחלט על צמצום מערך הפרסום משלושה משרדים לשניים • תקציב המותג נביעות יועבר לבאומן בר ריבנאי, ואילו תקציב טרה יועבר מיהושע TBWA לגליקמן שמיר סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 12/03/2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל

ארבעה משרדי פרסום מתמודדים על תקציב שירותי בריאות כללית

מקאן ת"א, אדלר-חומסקי, גיתם BBDO וגליקמן-שמיר-סמסונוב מתמודדים על תקציב קופת-החולים הגדולה בארץ, שהיקף הפרסום שלה עומד על למעלה מ-10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 04/03/2020
גל גדות בפרסומת לוואווי/ צילום: מתוך ערוץ יוטיוב

"לעומק התודעה" זכה בתקציב הפרסום הבינ"ל של וואווי בהיקף כ-500 מיליון דולר

המשרד יטפל בכלל הפעילות העולמית של המותג ב-115 המדינות בו הוא פועל • לזכות המשרד עמדה בין היתר העובדה שליהק לקמפיין המותג את השחקנית גל גדות, עוד לפני שכיכבה בתפקיד וונדר וומן

ענת ביין-לובוביץ' 26/02/2020
בן מוסקל, יגאל ברקת / צילומים: איל יצהר, שלומי יוסף

יהושע ובאומן זכו במכרז על תקציב הפרסום של עיריית ירושלים

למרות הביקורת הנוקבת על תנאי המכרז, לפחות חמישה משרדי פרסום התמודדו על התקציב שעומד על 8-12 מיליון שקל

18/02/2020
רמי יהושע / צילום: איל יצהר

תקציב הפרסום של LG בהיקף 7 מיליון שקל ירוכז ביהושע TBWA

תקציב הפרסום של LG פוצל עד כה בין יהושע TBWA ובין מקאן ואלי, וכעת הוחלט לרכז את כל התקציב במשרד אחד

ענת ביין-לובוביץ' 16/02/2020
אבי גבאי / צילום: כדיה לוי

תקציב הפרסום של סלקום בהיקף כ-30 מיליון שקל בדרך למכרז

זאת על רקע שלל השינויים בחברה, בהם מינויו של אבי גבאי למנכ"ל • בתקציב הפרסום של סלקום מטפל מאז 2006 משרד הפרסום גיתם BBDO

ענת ביין-לובוביץ' 13/02/2020
מיקרוסופט / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

בעננים: LEAD יטפל בתקציב הפרסום של מיקרוסופט

משרד הפרסום LEAD קיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של חברת מיקרוסופט לפרויקט השקת הענן של החברה בישראל • למרות שמדובר בתקציב לא גדול באופן יחסי המוערך ב-3 מיליון שקל בלבד, מדובר במותג נחשק בקרב משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 12/02/2020
hanteng מותג הנישה של UMI/ צילום:יחצ

האם קבוצת הרכב UMI לקראת שינויים במערך הפרסום?

UMI מנהלת לאחרונה גישושים מול מספר משרדי פרסום על-מנת לבחון אפשרות להעביר את תקציב הפרסום שלה מראובני-פרידן למשרד אחר • בתוך כך, תקציב מותג השכרת הרכב AVIS עוזב בקרוב את ראובני-פרידן בשל ניגוד אינטרסים

ענת ביין-לובוביץ' 11/02/2020
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

הישג מתוק: תקציב פררו יטופל ביהושע TBWA ובגליקמן-שמיר-סמסונוב

בעקבות המכרז, משרד שמעוני-פינקלשטיין יוצא ממערך הפרסום של החברה • היקף התקציב הכולל עומד על כ-20 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 04/02/2020
סימילאק אדבנס פלוס /  צילום: סטודיו שתיים

הבייבי החדש של אדלר-חומסקי: תקציב הפרסום של סימילאק

התקציב, בהיקף של כ-7 מיליון שקל, נוהל בשמונה השנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 04/02/2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל

שירותי בריאות כללית יוצאת למכרז על תקציבי הפרסום והדיגיטל

היקף התקציב של שירותי בריאות כללית מוערך בלמעלה מ-10 מיליון שקל • הקופה מכוונת למשרדים גדולים בלבד ודורשת כתנאי סף לפחות שני תקציבים בהיקף של 25 מיליון שקל לשנה

ענת ביין-לובוביץ' 27/01/2020
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של קבוצת זאפה

היקף התקציב עומד על כ-7 מיליון שקל • על התקציב התמודדו כשישה משרדים בסדרי גודל שונים, לרבות משרדי דיגיטל וסושיאל

ענת ביין-לובוביץ' 21/01/2020
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

משרדי הפרסום הצביעו ברגליים: תקציב חברת החשמל נשאר באדלר-חומסקי

תקציב הפרסום של חברת החשמל הוא כ-15 מיליון שקל בשנה – היקף שאמור היה לגרום לכל משרדי הפרסום הגדולים לרצות להתמודד עליו • עם זאת, במשרדים חשו שבחברה הייתה העדפות לגבי זהות הזוכה – אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב – ולכן הם בחרו שלא להתמודד

ענת ביין-לובוביץ' 21/01/2020
גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום, גלובס

גדעון עמיחי יטפל בתקציב הפרסום של המותג SKYMAX

היות שמשרד הפרסום מקאן ת"א מחזיק בתקציב של MAX אבל גם בזה של אל על, הוחלט ב-MAX כי תקציב תת-המותג SKYMAX יטופל ב"משרד קטן בעל ניסיון של משרד גדול"

ענת ביין-לובוביץ' 14/01/2020
יוסי לובטון ועמית משיח / צילום: איל יצהר, גלובס

פרטנר כמשל: החיבור המפתיע למקאן מסמן את העתיד המטריד של חברות התקשורת

ההחלטה של פרטנר להעביר את תקציבי הפרסום שלה מקבוצת פובליסיס למקאן ת"א הגיעה בעיתוי מפתיע • כיצד ישפיע המהלך על המתחרות שנדרשות היום לבנות מותג, אבל ללא תקציבי העתק לו הן הורגלו בעבר?

ענת ביין-לובוביץ' 12/01/2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 927 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 58

צרו איתנו קשר *5988