תביעות קטנות הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
חנות איי דיגיטל / צילום: יח"צ

קיבל טלפון "מת" אחרי שמסר אותו להחלפת סוללה; החברה התנערה - מה קבע ביהמ"ש?

איידיגיטל סירבה לפצות לקוח שמסר לה טלפון להחלפת סוללה וקיבל בחזרה מכשיר מושבת • ביהמ"ש לתביעות קטנות קבע כי החברה תפצה את הלקוח ב-1,500 שקל

מיכל רז-חיימוביץ' 02.01.2020
מטוס של וויז-אייר/ צילום: שאטרסטוק

וויז אייר לא העלתה נוסע לטיסה - ותפצה אותו ב-7,400 שקל

התובע התייצב לטיסה יחד עם עוד 12 בני משפחה בחודש אוקטובר האחרון, אך נשאר בוורשה ולא עלה על הטיסה בשל עיכוב שנגרם לטענתו ע"י וויז אייר • חברת התעופה טענה מנגד כי סירובה להטיס את התובע היה מוצדק, אך ביהמ"ש קבע כי עליה לשאת בנזקים שנגרמו לו בגין סירוב זה

מיכל רז-חיימוביץ' 22.07.2019
אל על נחיתה  787 / צילום: סיון פרג'

הטיסה עוכבה ב-5 שעות: אל על וחוליו יפצו ב-3,000 שקל

התביעה לא דרשה פיצוי לפי חוק התעופה הישראלי, שקובע פיצוי בעיכוב של 8 שעות, אלא התמקדה בעוגמת-הנפש שנגרמה לנוסע לאור העיכוב וההמתנה הממושכת שעליה הוא לא עודכן מראש

מיכל רז-חיימוביץ' 03.01.2019
יונייטד איירליינס /   צילום: יח"צ

הנוסעים פספסו את טיסת ההמשך - ויונייטד תפצה ב-10,000 שקל

באשר לטענה כי העיכוב בטיסה לא היה באחריותה של יונייטד, השופטת קבעה כי נטל ההוכחה לכך מוטל על חברת התעופה – מה שלא הובא בפניה • מעבר לפיצוי בגין העיכוב, נקבע כי יש מקום לחייב את יונייטד גם בפיצויים לדוגמה, בשל העובדה שלא דאגה למזון כשר לנוסעים

מיכל רז-חיימוביץ' 25.10.2018
טיסת אמריקן איירליינס / צילום: Shutterstock

אמריקן איירליינס תפצה שני ישראלים שמחקה מטיסת המשך

המחלוקת העיקרית בין הנוסעים ובין חברת התעופה נסב סביב השאלה האם מקטע הטיסה שהזמינו הנוסעים לשיקגו דרך מיאמי מוגדר כטיסת המשך, ולפיכך הם זכאים לפיצוי אחרי שחברת התעופה ביטלה את רישומם בטיסה • בסופו של דבר נקבע כי אמריקן איירליינס תפצה כל נוסע בסכום של כ-4,000 שקל

מיכל רז-חיימוביץ' 03.10.2018
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

הוט הבטיחה ללקוח טריפל ב-120 שקל - ותשלם לו 13 אלף שקל

הלקוח סיכם עם נציג המכירות על מחיר לא סביר לכאורה עבור המסלול, אך מהחודש הרביעי שלאחר חתימת ההסכם, הוט החלה לגבות ממנו סכומים גבוהים פי שלושה • ביהמ"ש: "הסכמים יש לכבד"

מיכל רז-חיימוביץ' 05.08.2018
חנות בוטיק של נספרסו / צלם יחצ

הלקוחה טורטרה לשווא - ונספרסו תשלם 2,600 שקל כפיצוי

התובעת, שסברה כי הסלולרי שלה נגנב בסניף נספרסו בקניות הזהב, ביקשה לצפות בצילומי מצלמות האבטחה בחנות, ורק לאחר שהציגה את כל האישורים שהתבקשה להשיג - נאמר לה כי לא ניתן לצפות בסרטון בשל תקלה בחשמל במועד האירוע

מיכל רז-חיימוביץ' 18.06.2018
קפה גרג / צילום: יחצ

קפה רותח נשפך על תינוקת בבית קפה - מה הפיצוי שנקבע?

התובעת טענה כי מאחר שכוס הקפה הונחה ע"י המלצרית בסמוך מאוד לתינוקת ובאופן שאפשר לה להגיע אליו ולגעת בו, נשפך עליה הקפה החם מיד לאחר מכן וגרם לכוויה בגופה • נציג קפה גרג טען כי כוס הקפה נשפכה באשמת האם • מה פסק בית המשפט?

מיכל רז-חיימוביץ' 18.06.2018
אייר קנדה / צילום: שאטרסטוק

פיצוי של 16 אלף שקל למשפחה שפספסה טיסה באייר קנדה

חוק התעופה בישראל קובע כי עיכוב של טיסה בטווח של 8 שעות ויותר משול לביטול טיסה • הפיצוי הכספי הקבוע בחוק נקבע עפ"י מרחק הטיסה, ובמקרה הזה הוא מגיע ל-3,070 שקל לכל נוסע

מיכל רז-חיימוביץ' 17.05.2018
מועדון הבארבי  / צילום: אייל פישר

התביעה בגין חוק הספאם נגד הבארבי: התובע יפצה את המועדון

תביעות לא מוצדקות עשויות להוביל לכך שהצרכנים הם שיפצו את החברות: כך היה בתביעה שהוגשה לאחרונה נגד מועדון הבארבי, בטענה ששיגר 24 הודעות פרסומיות שלא כחוק

מיכל רז-חיימוביץ' 26.03.2018
דואר ישראל / צילום: איל יצהר

הדואר ישלם 26 אלף שקל בגלל חבילת בולים שלא הגיעה ליעדה

התובע שלח חבילה ובה בולים יקרי-ערך לאדם ברוסיה שביקש לקנות את הבולים, אך החבילה לא הגיעה ליעדה ■ דואר ישראל: "אישור המסירה אבד" ■ ביהמ"ש: "יש לראות את הנתבעת כמי שלא הוכיחה שבוצעה מסירה כדין לידי הנמען באמצעות מנהל הדואר הרוסי"

מיכל רז-חיימוביץ' 05.03.2018
סניף סלקום / צלם: אייל פישר

סלקום תפצה ב-5,000 שקל לקוחה שחויבה בגין "מתנות"

חברת סלקום תפצה לקוחה ב-5,000 שקל, אחרי שהמשיכה לחייב אותה בגין "מתנות" גם כאשר העסקה בוטלה בעקבות פסיקה קודמת

מיכל רז-חיימוביץ' 11.02.2018
בורות בכביש / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

נהג יפוצה ב-1,500 ש' אחרי שצמיג ברכבו נקרע בשל בור בכביש

השופטת: "העובדה שנתיבי ישראל היא חברה ממשלתית המבוססת על כספי מדינה, אין בה כדי לפטור את הנתבעת מחובתה לתחזק את המקום בצורה ראויה שתמנע סיכונים"

מיכל רז-חיימוביץ' 01.01.2018
אמסטרדם/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

ניסו לסחוט פיצויים מחברת הנסיעות - ויפצו בעצמם את החברה

בית המשפט קבע כי הארבה ניסו לסחוט פיצוי מופרז ולא מידתי וכי לא נהגו בתום לב ■ "הפסיקה נדרשה לתופעה של הגשת תביעות מופרזות ומוגזמות, והביעה דעתה כי יש לעקור תופעה זו ולשרשה. מדובר בתופעה פסולה, אשר על בית המשפט להילחם בה"

מיכל רז-חיימוביץ' 21.12.2017
מכונות כביסה. איך מורידים מחירים באלף שקל? / צילום: תמר מצפי

האחריות על מוצרי החשמל לא מומשה - והצרכנים יפוצו ב-2,800 ש'

בית המשפט לתביעות קטנות קבע כי טכנאי חברת שירות האחריות של סופר אלקטריק טיפלו בתקלות באופן לא מקצועי שהעצים את התקלות

מיכל רז-חיימוביץ' 12.12.2017
אל על נחיתה  787 / צילום: סיון פרג'

הטיסה בוטלה עקב שביתת הטייסים - ואל-על תפצה ב-6,400 ש'

כך פסק ביהמ"ש לתביעות קטנות ■ מדובר בתביעה אחת מיני רבות העוסקת בשיבושי הטיסות שהתרחשו באל-על בשנה שעברה בעקבות הסכסוך עם ועד הטייסים, שהוביל לביטולי טיסות ולעיכובים רבים

מיכל רז-חיימוביץ' 05.11.2017

   123456789   

   נמצאו 129 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988