קמפיין הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
אמזון / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

אמזון תעלה השבוע קמפיין השקה באמצעות מקאן ת"א

הקמפיין יתמקד בדיגיטל ויודיע על הגרסה העברית של האתר ועל מבצע השילוח חינם בקנייה מעל 49 דולר • זו הפעם הראשונה שבה מעלה אמזון קמפיין מקומי בארץ

ענת ביין-לובוביץ' 17.11.2019
הנשיא טראמפ. / צילום: רויטרס Kevin Lamarque

מה קרה כשביידן ניסה לפנות למצביעים הלטינים, ואיך זה קשור לטראמפ

ג'ו ביידן השיק קמפיין שפונה למצביעים הלטיניים בשם Todos Con Biden (כולם עם ביידן), אך שכח לרכוש את הדומיין תחת אותו שם • מספר שעות לאחר שהקמפיין הושק, צוותו של דונלד טראמפ רכש את הדומיין במקומו, וניצל את האתר כדי לפרסם מסרים נגד ביידן

אושרית גן-אל 26.10.2019
צילום מסך מתוך קמפיין הליכוד

"נתניהו עשה בית ספר לכולם, גם במסרים וגם באופן השימוש במדיה"

בפרסום בכלל, ולא רק בפרסום פוליטי, אומרים ששימוש חכם במדיה הוא למעשה הפיצוח הקריאטיבי של הקמפיין • גם בסבב הנוכחי מי שזוכה לניקוד הגבוה ביותר מצד אנשי המקצוע הוא הקמפיין של נתניהו, למרות שכחול לבן שיפרו עמדות • בוחרים נתח - כתבה ראשונה בסדרה

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2019
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן

סוף למלחמת הקרדיטים בקמפיין איקאה: מקאן נותנים קרדיט למיזם TOM

משרד הפרסום מקאן ת"א הודיע כי פנה להנהלת פסטיבל הפרסום בקאן וביקש לכלול את מיזם TOM ברשימת הקרדיטים להפקת קמפיין ThisAbles של איקאה • מלחמת הקרדיטים על הקמפיין, שזכה להצלחה בפסטיבל קאן, נחשפה ב"גלובס"

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2019
סניף טיב טעם ברמת החייל / צילום: אסף לוי

זה כולה סופרמרקט? הזירה המשפטית נכשלה, וטיב טעם יוצאת למאבק על הסניף ברמת החייל

הרשת תשקיע 800 אלף שקל בקמפיין נגד סגירת הסניף ברמת החייל בשבתות ובחגים, תחת הכותרת "זה כולה סופרמרקט"

שני מוזס 12.09.2019
שוק הנדל"ן / צילומים: איל יצהר, אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

מרוקנים מדפים: הוצאות הפרסום המפתיעות על דירות מחיר למשתכן

חברת סלע בינוי תעלה בקרוב קמפיין חדש לדירות שהיא מוכרת בקריית ביאליק, והיא לא היחידה שצריכה להשקיע בשיווק של דירות מחיר למשתכן • "בפריפריה ההיצע רב, והתחרות גדולה"

הלית ינאי-לויזון 04.09.2019
עובדי ההייטק / צילום: Shutterstock

מנהיג אמיתי לא נלחם בקדמה

למה לקדם תעשייה מיושנת ולא לנהוג כסטארט-אפ ניישן?

 

ד"ר אשר מאיר 04.09.2019
איילת שקד / צילום: כדיה לוי

מערכת הבחירות תתעורר ב-1 בספטמבר: בימין בודקים את החלפת נתניהו בליכוד והסרטונים נגד שקד מוכנים

אחרי הקיץ המנומנם, מערכת הבחירות צפויה להתעורר ב-1 בספטמבר • בכירים בימין מאשרים שמתנהלים מגעים להחלפת נתניהו בליכוד ביום שאחרי הבחירות • איפה תעשה יו"רית "ימינה" את השבת הראשונה של ספטמבר • ואיך צולח יאיר לפיד את הסערות בכחול לבן

טל שניידר 29.08.2019
סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

חברות המזון יממנו קמפיין נגד מהלך ההסברה של משרד הבריאות על סימון מוצרים מזיקים

ההכנות לכניסתה לתוקף של רפורמת סימון המזון המזיק עולות שלב: איגוד המזון דורש מחבריו להקצות תקציב לקמפיין שייתן משקל נגד לקמפיין שמשרד הבריאות מתכנן בנושא • התאחדות התעשיינים סירבה לממן את הקמפיין באופן מלא

שני מוזס 11.08.2019
אהוד ברק/  צילום: כדיה לוי

כמה תשלמו על לייק? היקפי ההשקעה ואסטרטגיות הפרסום של הפוליטיקאים נחשפים

מחקר חדש שהגיע לידי "גלובס" חושף כי רוב הפוליטיקאים מחכים עם הוצאות הפרסום עד לרגע האחרון לפני ההצבעה בקלפי • על איזו טעות לא יחזרו ב"מפלגת הגנרלים", מי עדיין לא פרסם אף מודעה ממומנת, איזה פוליטיקאי דואג לשמור על שוויון מגדרי, ומדוע בחברה הערבית פונים לנוער שעדיין לא רשאי להצביע?

טל שניידר 08.08.2019
בורגראנץ  / צילום: יחצ

FRESH תטפל בתקציב הצעירים של בורגראנץ'

הפרויקט הראשון יהיה קמפיין לקידום שירותי ה"לייט נייט" החדשים של הרשת • FRESH לא מחליפים את משרד הפרסום הנוכחי של בורגראנץ'

ענת ביין-לובוביץ' 11.07.2019
אהוד ברק / צילום: איל יצהר

אהוד ברק הודיע על שם מפלגתו החדשה: "ישראל דמוקרטית"

ממחר יחל ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק בקמפיין עם הסיסמה "מדינת נתניהו או מדינת ישראל" • את הקמפיין של ברק ינהלו אודי פרידן וזיו קורן, ובראש מערך ההסברה תעמוד נילי רייכמן

טל שניידר 06.07.2019
 יורם דבש / צילום:גיל לביא

הבורסה ליהלומים יוצאת בקמפיין נגד היהלומים הסינתטיים

זאת תחת הסלוגן "WE LOVE NATURAL DIAMONDS" • נשיא הבורסה ליהלומים, יורם דבש: "הצרכנים צריכים להיות מודעים למה שהם קונים, כמו גם לערך האמיתי של המוצר שהם מקבלים"

יובל אזולאי 02.07.2019
עמית משיח / צילום: יח"צ

מסע מגמתי ומכפיש שנועד לפגוע במקאן | דעה

מנכ"ל מקאן ת"א עמית משיח מגיב למלחמה על הקרדיט לקמפיין איקאה דיסאייבלס, שזכה ב-11 פרסים בפסטיבל הפרסום בקאן

עמית משיח 01.07.2019
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן

השתיקה ההרסנית של ענף הפרסום במחלוקת על הקרדיט לקמפיין איקאה

בשבוע שעבר חשפנו ב"גלובס" מאבק על הקרדיט שמתחולל בין עמותת ראות למשרד הפרסום מקאן ת"א סביב קמפיין הנגישות IKEA’s ThisAbles • החשיפה עוררה תגובות רבות ושיחה ערה ברשתות החברתיות - אך לא בקבוצות המקצועיות של ענף הפרסום. למה? • פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2019
יעל גרינולד, המשנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות בקבוצת מנורה מבטחים / צילום: איל יצהר, גלובס

מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה בהשקעה של 9 מיליון שקל

זאת תחת המיתוג "בטח שאפשר" • המהלך "חוצה חברה הן במישור הפנים-ארגוני והן מחוצה לו בקרב ציבור הלקוחות, סוכני הביטוח והמעסיקים", והוא מלווה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA

רון שטיין 23.06.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 855 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 54

צרו איתנו קשר *5988