פרסומות הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
סיאטל סיהוקס וניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול 2015 / צילום: רויטרס

הפרסום בסופרבול: מ-40 אלף ד' לפרסומת ל-4.8 מיליון ד' תוך 50 שנה

בתוך עשור קפץ המחיר הממוצע לפרסומת של 30 שניות כמעט פי שניים ■ סופרבול 2015 היה האירוע הנצפה בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית

שירות גלובס 27/01/2016
לק של חברת לוריאל / צילום: יחצ

מחקר גוגל: פרסומות מושקעות למוצרי טיפוח מושכות יותר

מבין 3 פרסומות בעלות תוכן זהה, פרסומת טלוויזיונית זכתה לשיעורי צפייה גבוהים יותר, אך הזכירות של סרטון ההדרכה בווידאו היה גבוה פי 2 אצל בנות 18-24

אדוורטייזיג אייג' 27/01/2016
פרסומת ויראלית תיעוד של הטרדות מיניות, מתורגמן אוניברסלי Logbar / צילום: וידאו

מיליוני צפיות: סרטון ויראלי פרובוקטיבי מעורר זעם ברשת

חברה יפנית חשפה לאחרונה מוצר מהפכני, ובכדי להוכיח עד כמה הוא יעיל, שלחה שחקן מערבי להתחיל עם בחורות מקומיות ■ אלא שהסרטון, שהיה אמור להיות משעשע, הפך למשהו אחר לחלוטין ■ צפו בווידאו

אילן גלר, וואלה NEWS 22/01/2016
ישראל זעירא / צילום: איל יצהר

"באמונה" לחדשות 2: הסירו הפרסומת בשל פגיעה בזכויות יוצרים

כחודשיים וחצי לאחר שפורסם סרטון הפרסומת מעורר המחלוקת של חברת הנדל"ן, פנה בא-כוחה בדרישה להסיר ידיעות חדשותיות שבהן הוא נכלל - בטענה לפגיעה בזכויות יוצרים ■ חדשות 2: "נעשה שימוש הוגן בהתאם לחוק"

אתר חדשות ערוץ 2 19/01/2016
קולגייט / צילום: רויטרס

לראשונה: קולגייט קנתה זמן פרסום באירוע הסופרבול

החברה תנסה לקדם מסר סביבתי הנוגע לבזבוז מים בזמן שמצחצחים שיניים

אדוורטייזינג אייג' 27/12/2015
wix / צילום:יחצ

גם השנה: פרסומת של WIX הישראלית תשודר בסופרבול

WIX פרסמה לראשונה בגמר הפוטבול בארה"ב אשתקד, ולדבריה מאות מיליונים ברחבי העולם נחשפו לפרסומת

שירי חביב-ולדהורן ואדוורטייזינג אייג' 16/12/2015
סרטון "באמונה" / צילום: מהוידאו

מנכ"ל החברה שהציעה מגורים ללא מזרחים: "בדיחה גרועה"

חברת "באמונה" פרסמה היום פרסומת גזענית שמבטיחה לדתיים מגורים בשכונה נקייה מחילונים מזרחים ■ הגולשים התנפלו על החברה, ומנכ"ל החברה מנסה למזער נזקים: " הבדיחה הזו לא מצחיקה, זה הופק במהירות"

שירות גלובס 30/11/2015
סרטון "באמונה" / צילום: מהוידאו

חברת נדל"ן לדתיים הציעה: קנו דירה בלי שכנים מזרחים

הפרסומת הוסרה מפייסבוק, והחברה כתבה בתגובה: "הורדנו את הסרטון ההומוריסטי כדי לא לפגוע ברגשותיהם של אלה שנפגעו ממנו" ■ גולשים זועמים: "תתביישו לכם! תתנצלו!"

שירות גלובס 30/11/2015
סקי-חופשה-ילדים- משפחה/ צילום: שאטרסטוק

בת 8 עשתה "בוק", נותרה מובטלת - הוריה תבעו וקיבלו החזר

בית המשפט לתביעות קטנות הורה לחברת "התעשייה פרסום וטלוויזיה בע"מ" להחזיר כסף להורים המתוסכלים, לאחר שבתם נותרה חצי שנה ללא הצעת עבודה

ספיר כלפון 23/11/2015
פייסבוק / צילום:  thinkstock

השיווק והיח"צ מגיע לעיתונאים דרך דף הפייסבוק הפרטי שלהם

לפי מומחים בתחום, חברות רבות כבר משגרות מסרים תפורים לפי מידה לעיתונאים בגופים כמו ה"וול סטריט ג'ורנל", ה"ניו יורק טיימס" ו"יו.אס.איי. טודיי"

שירות גלובס 22/11/2015
ראופמן בפרסומת ל9 מיליון /צילום:יחצ

"נועצים בנו מבטים": שחקני הפרסומות על התעשייה

ליאת אזר משחקת בפרסומות כבר 12 שנים, יפתח קמינר תמיד מגלם את החנון, יאיר ראופמן מעדיף דמויות קומיות, לי קוזניק וינר הכירה את בעלה על הסט לפרסומת לרכבת, ועומר בורשטיין עושה פרצופים גם בחו"ל

שירי דובר 18/11/2015
מיטל וניב כהן /צילום: איל יצהר

פסקול למותג: "מוזיקה למשחת שיניים - כמו לכתוב לביונסה"

מיטל וניב כהן, הצמד המוזיקלי KNOB, הופיעו על הבמות החמות ביותר בארה"ב ובאירופה, הוציאו 3 אלבומים ואפילו השתתפו בקדם-אירוויזיון, אבל לא הצליחו לפרוץ בארץ ■ ואז הם עברו לפרסומות

ספיר כלפון 18/11/2015
ניקולס פרנצ'ט / צילום: דור מלכה

כך מתרגמת פייסבוק את הלייקים לפרסומות מותאמות אישית

ניקולס פרנצ'ט הוא ראש צוות אסטרטגיה ורטיקלית גלובלית בפייסבוק ■ או במילים אחרות, האיש שרוצה לתרגם את הנוכחות הבלתי פוסקת שלכם ברשת החברתית, לערך שיווקי עבור המפרסמים ולמכונת מזומנים עבור פייסבוק ■ בריאיון מיוחד ל-G הוא חושף את שיטת הפרסום הכירורגי

ורד קלנר, ניו-יורק 13/11/2015
מרצדס  A קלאס AMG45 / צילום: יחצ

צפו: האם מרצדס השתמשה ב"תקווה" בפרסומת חדשה?

עזרת הגולשים נדרשת: בפרסומת שלפניכם תמצאו מוטיב ישראלי מובהק ■ האם הקשר בין ישראל לסדנת AMG מעולם לא היה קרוב יותר - או שמא מדובר בשמיעה סלקטיבית שלנו? צפו, האזינו ותשפטו בעצמכם

כפיר כשריאן 08/11/2015
ילדים אינטרנט גולש גלישה מחשב היי-טק הייטק בלוגים עולם רשת חברתית ילדות / צלם: פוטוס טו גו

סקר: שליש מבני-הנוער לא רואים פרסומות באינטרנט

זאת כיוון שהתקינו Adblock ■ אז איך בכל זאת אפשר להיות התוכן שהצרכן צורך ולא הפרסומת מלפניו, מאחוריו ומצדדיו?

שחר אור וארז יוסף 08/11/2015
פייסבוק / צילום: יחצ

מחיר הפרסום: איך ייראה עולם המדיה בלי פרסומות?

334 דולר למנוי אונליין ל"ניו-יורק טיימס", גלישה בפייסבוק תמורת דמי מנוי חודשיים והרבה פחות ערוצים ותוכן בטלוויזיה ■ חוסמי הפרסומות אולי פופולריים, אבל בעולם ללא פרסום נשלם יותר כסף על הרבה פחות תוכן

אדוורטייזינג אייג' 26/10/2015

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 615 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 39

צרו איתנו קשר *5988