ענף הפרסום הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

בצל הקורונה: תחרות הפרסום "אריות קאן" לא תתקיים השנה

לאחר התפרצות הקורונה הודיעו המארגנים על דחיית התחרות לאוקטובר, אך היום התקבלה הודעה על ביטולה הסופי • התחרות הבאה צפויה להתקיים רק ביוני 2021

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2020
רשף לוי בקמפיין לתנובה / צילום: יח"צ

האומץ לפרסם: החברות שהצליחו למנף את המשבר ועל הדרך קיבלו בונוס תדמיתי

חודש לפרוץ הקורונה לחיינו, אפשר להתחיל לבחון את המהלכים השיווקיים–פרסומיים לא רק בפריזמה של האם עושים אלא גם מה עושים • דווקא בקטגוריות שהמצב לא פגע בהן כמו מזון ובנקאות, מפרסמים גדולים נכנסו לשיתוק והותירו את הזירה למיעוט שלא היסס ופעל בנחישות

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2020
שילוט חוצות בירושלים / צילום: מגה מדיה

הכתובת נמצאת על הקיר: "אם העיריות לא ילכו לקראת חברות השילוט, תהיה פה קריסה גדולה"

ל"גלובס" נודע כי לאור ההדממה המוחלטת של הענף, הוקם פורום מיוחד של חברות השילוט • הדרישה הראשונה: הקפאת מכרזים ודחיית תשלומים עד החזרה לשגרה • במקביל הציעו החברות לעיריות פרסום עירוני חינם, אך בינתיים לא כולן מתלהבות מהיוזמה

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2020
הקמפיין החדש של אלקטרה עם נינט טייב, אמיר דדון וגיא זוארץ / צילום: אלקטרה

ענף הפרסום מתעשת ויוצא מהבונקר: "דקות הפרסום חוזרות להתמלא"

אחרי ההלם בימים הראשונים, כשברקע זיכרון הטראומה של "צוק איתן", מתחילים לעלות לאוויר קמפיינים פרסומיים • לקראת סוף השבוע המאמץ החל לתת את אותותיו, וביום שלישי כבר נרשמה עלייה של 50% בכמות הזמנים לפרסום בטלוויזיה • "בשוק מבינים שיש מצב שמייצר הזדמנויות"

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2020
גיל סמסונוב/ צילום: איל יצהר

מאות עובדי פרסום יוצאים לחל"ת; אילו משרדים שומרים בינתיים על העובדים?

באדלר, יהושע וגיתם שחררו למעלה ממחצית העובדים, במקאן יוצאים לחל"ת מדורג, ובפובליסיס נערכים גם לקיצוץ בשכר • בגליקמן וביוניון מבהירים: לא נפגע בעובדים בשעה שקשה לכולם

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2020
קמפיין שופרסל אונליין / צילום: מתוך יוטיוב

כדור השלג בדרך: אחרי התעופה והתיירות - גם בענף הפרסום נערכים למשבר

בשלב הזה אולי אין ביטולי קמפיינים המוניים, אך אי-הנוחות בענף הפרסום ניכרת היטב • ההחלטה שלא לקיים אירועים המוניים, לצד הרתיעה של הציבור מיציאה לא הכרחית מהבית, מתחילות להשפיע על אירועי השקת מוצרים • אבל יש מי שנשאר אופטימי ורואה את ההזדמנות לייצר אהדה מותגית

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2020
דוד טמיר / צילומים:  תמר מצפי, יוטיוב, עיבוד תמונה: טלי בוגדנובסקי

סופה של התשוקה: סגירתו של משרד הפרסום JWT היא רק עוד שלב בדעיכת הענף

משרד JWT, או טמיר-כהן כפי שרבים זוכרים אותו, היה בשנות ה-80 וה-90 בלב תעשיית הפרסום המקומית הנחשקת ובעל השפעה דרמטית על תוצרי הענף ועל רוחו • אלא שמאז הענף כולו השתנה, והיום כלל לא בטוח שלסוג כזה של משרדים יש עוד מקום

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2020
עיריית ירושלים  / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
ענף הפרסום | בלעדי

קנסות על איחורים וזמינות גם בשבת: בענף זועמים על מכרז הפרסום שהוציאה עיריית י-ם

מכרז הפרסום של עיריית ירושלים העומד על 8-12 מיליון שקל מעורר בשבועות האחרונים תרעומת בקרב משרדי הפרסום השוקלים להתמודד בו, בשל תנאיו • דד-ליינים קשיחים והיעדר בלעדיות הם רק חלק מהם • גורמים בענף: "זה מכרז הזוי"

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2020
מה יקרה לקמפיין של פרטנר / צילום מסך מתוך יוטיוב
סיכום 2019 | ניתוח

שנת מפנה? השינויים והמינויים החדשים של בכירי המשק יזעזעו את שוק הפרסום המנומנם

2020 מסתמנת כשנת מפנה בה יתרחש שינוי עם סבב תקציבים ב-3 קטגוריות: בנקאות, כרטיסי אשראי ותקשורת • השינויים יפעלו כמו דומינו, בין היתר בשל קשרים אישיים בין המנכ"לים החדשים ובשל הרגולציה המשתנה • "גלובס" מסכם את 2019 בפרסום - ומסתכן בתחזית מפוכחת

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2020
ערן גפן, / צילום: מנחם רייס
ערן גפן | בלעדי

סוף לסיפור: הפרסומאי ערן גפן עוזב את Wix

רק לפני חצי שנה רכשה ענקית האינטרנט את סוכנות הקריאטיב של גפן, גפן טים, ומיזגה אותה לתוכה • הצוות של גפן ימשיך לעבוד בתוך החברה

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2019
אתר ICE / צילום: צילום מסך מאתר ICE
ענף הפרסום | בלעדי

אתר הפרסום ICE משנה בעלים - וגם כוח-אדם

הרכישה מוערכת בכמה מאות אלפי שקלים • פעילות האתר תעבור לידי הרוכשת, חברת יו קלע, כבר בשבועות הקרובים • העורך הראשי אלכסנדר כץ עשוי להמשיך באתר גם תחת הבעלות החדשה • כתב הפרסום משה בנימין יעזוב אחרי כמעט 10 שנים

ענת ביין-לובוביץ' 04.11.2019
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

איגוד חברות הפרסום יפרסם קול קורא לבחירת יו"ר

הסיבה לפרסום הקול הקורא מגיעה לאחר שאף מנהל בכיר בענף הפרסום לא הסכים לקחת על עצמו את תפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום, ובאיגוד נואשו מהניסיונות להביא לבחירת יו"ר בהסכמה

ענת ביין-לובוביץ' 25.09.2019
ערן גפן, / צילום: מנחם רייס

חוצים את הקווים: אנשי הפרסום שעוברים להייטק מגיעים למיטאפ של "גלובס"

המיטאפ ייערך ביום שני הקרוב, 23 בספטמבר • הפרסומאי ערן גפן עבר עם סוכנות הפרסום שלו לחברת Wix, ואימי עירון מייעצת לחברות הייטק בנוגע לסטוריטלינג ובניית מותג – השניים ישתתפו בשיחה מעניינת על השינוי שעוברת תעשיית ההייטק וההשפעה שלה על ענף הפרסום

שירות גלובס 19.09.2019
משרדי דיגיטל/  צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

תעשייה על פרשת דרכים: "רוב משרדי הדיגיטל יגוועו וייסגרו"

משרדי הדיגיטל הקטנים היו חוד החנית של החדשנות בפרסום • הלקוחות נהרו אליהם, ורובם קיבלו הצעות רכישה ממשרדי פרסום מסורתיים שחיפשו לחדור לעולם החדש • ואולם לאחרונה הודבק הפער ויצר עבורם איום קיומי • בכיר בענף: "כמה כבר אפשר להרוויח מתקציב של 2-3 מיליון שקל מגוגל ופייסבוק?"

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2019
פרסום מטורגט / אילוסטרציה: Shutterstock
גוגל | בלעדי

סוכנות הפרסום הדיגיטלית Jellyfish רוכשת את Perelview הישראלית

לאחר השלמה של תהליך הטמעה תהפוך Perelview לשלוחה הישראלית הרשמית של הקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 21.07.2019
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן

השתיקה ההרסנית של ענף הפרסום במחלוקת על הקרדיט לקמפיין איקאה

בשבוע שעבר חשפנו ב"גלובס" מאבק על הקרדיט שמתחולל בין עמותת ראות למשרד הפרסום מקאן ת"א סביב קמפיין הנגישות IKEA’s ThisAbles • החשיפה עוררה תגובות רבות ושיחה ערה ברשתות החברתיות - אך לא בקבוצות המקצועיות של ענף הפרסום. למה? • פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2019

   12345678910111213   

   נמצאו 194 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 13

צרו איתנו קשר *5988