גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

משרדי פרסום

עוד כתבות

מרטין סורל מנכ"ל WPP/ צילום: רויטרס

תחרות הפרסום "אריות קאן" לא תתקיים השנה

לאחר התפרצות הקורונה הודיעו המארגנים על דחיית התחרות לאוקטובר - היום התקבלה הודעה על ביטולה הסופי

קמפיין טמבור/ צילום: יחצ

בלעדי תקציב הפרסום של טמבור עובר מאדלר-חומסקי למקאן ת"א

בשנה האחרונה טמבור כמעט לא השקיעה בפרסום מסורתי, ויש להניח כי העברת התקציב למקאן מסמנת כוונה לפעול באופן אחר

הקמפיין החדש של אלקטרה עם נינט טייב, אמיר דדון וגיא זוארץ / צילום: אלקטרה

ענף הפרסום מתעשת ויוצא מהבונקר: "דקות הפרסום חוזרות להתמלא"

אחרי ההלם בימים הראשונים, כשברקע זיכרון הטראומה של "צוק איתן", מתחילים לעלות לאוויר קמפיינים פרסומיים • לקראת סוף השבוע המאמץ החל לתת את אותותיו, וביום שלישי כבר נרשמה עלייה של 50% בכמות הזמנים לפרסום בטלוויזיה • "בשוק מבינים שיש מצב שמייצר הזדמנויות"

אישה בבידוד בספרד / צילום: Associated Press

קהילת הפרסום מתגייסת לייצור קמפיינים שיעודדו להישאר בבית

במסגרת יוזמה שנולדה בקהילת הפרסום בפייסבוק "creative first", החלו משרדי פרסום ואנשי פרסום עצמאיים לעודד לקוחות לייצר מהלכים פרסומיים שכוללים עידוד הציבור להישאר בבית ולשמור על כללי הבידוד - ברוח המותג

גיל סמסונוב/ צילום: איל יצהר

מאות עובדי פרסום יוצאים לחל"ת; אילו משרדים שומרים בינתיים על העובדים?

באדלר, יהושע וגיתם שחררו למעלה ממחצית העובדים, במקאן יוצאים לחל"ת מדורג, ובפובליסיס נערכים גם לקיצוץ בשכר • בגליקמן וביוניון מבהירים: לא נפגע בעובדים בשעה שקשה לכולם

תלמה בירו /צילום: תמר מצפי

בצל הקורונה: תחרות האפ"י נדחית; התחרות בקאן ממשיכה בינתיים כרגיל

מנכ"לית איגוד השיווק, תלמה בירו: "תעשיית השיווק הפרסום נמצאת באחת משעותיה הקשות, ולכן נחכה עד יעבור זעם"

קמפיין שופרסל אונליין / צילום: מתוך יוטיוב

כדור השלג בדרך: אחרי התעופה והתיירות - גם בענף הפרסום נערכים למשבר

בשלב הזה אולי אין ביטולי קמפיינים המוניים, אך אי-הנוחות בענף הפרסום ניכרת היטב • ההחלטה שלא לקיים אירועים המוניים, לצד הרתיעה של הציבור מיציאה לא הכרחית מהבית, מתחילות להשפיע על אירועי השקת מוצרים • אבל יש מי שנשאר אופטימי ורואה את ההזדמנות לייצר אהדה מותגית

קופת חולים כללית / צילום: בר אל

בלעדי ארבעה משרדי פרסום מתמודדים על תקציב שירותי בריאות כללית

מקאן ת"א, אדלר-חומסקי, גיתם BBDO וגליקמן-שמיר-סמסונוב מתמודדים על תקציב קופת-החולים הגדולה בארץ, שהיקף הפרסום שלה עומד על למעלה מ-10 מיליון שקל בשנה

רונן מיילי / צילום: יח"צ

בלעדי משלושה יוצא אחד: פיץ', בלוסטון ומיוזיק ת"א מקימים משרד תוכן, הפקות ופרסום

מדובר בחיבור לא שגרתי בענף הפרסום המנסה לתת מענה ל"פרסום החדש", שבו מחפשים את הצרכן לא רק דרך אמצעי הפרסום המסורתיים אלא גם ע"י יצירת חוויות בעלות ערך וניסיון להשפיע באמצעות משפיענים - תחום המצוי בפריחה

גל גדות בפרסומת לוואווי/ צילום: מתוך ערוץ יוטיוב

בלעדי "לעומק התודעה" זכה בתקציב הפרסום הבינ"ל של וואווי בהיקף כ-500 מיליון דולר

המשרד יטפל בכלל הפעילות העולמית של המותג ב-115 המדינות בו הוא פועל • לזכות המשרד עמדה בין היתר העובדה שליהק לקמפיין המותג את השחקנית גל גדות, עוד לפני שכיכבה בתפקיד וונדר וומן

בן מוסקל, יגאל ברקת / צילומים: איל יצהר, שלומי יוסף

בלעדי יהושע ובאומן זכו במכרז על תקציב הפרסום של עיריית ירושלים

למרות הביקורת הנוקבת על תנאי המכרז, לפחות חמישה משרדי פרסום התמודדו על התקציב שעומד על 8-12 מיליון שקל

רמי יהושע / צילום: איל יצהר

בלעדי תקציב הפרסום של LG בהיקף 7 מיליון שקל ירוכז ביהושע TBWA

תקציב הפרסום של LG פוצל עד כה בין יהושע TBWA ובין מקאן ואלי, וכעת הוחלט לרכז את כל התקציב במשרד אחד

אבי גבאי / צילום: כדיה לוי

בלעדי תקציב הפרסום של סלקום בהיקף כ-30 מיליון שקל בדרך למכרז

זאת על רקע שלל השינויים בחברה, בהם מינויו של אבי גבאי למנכ"ל • בתקציב הפרסום של סלקום מטפל מאז 2006 משרד הפרסום גיתם BBDO

מיקרוסופט / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

בלעדי בעננים: LEAD יטפל בתקציב הפרסום של מיקרוסופט

משרד הפרסום LEAD קיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של חברת מיקרוסופט לפרויקט השקת הענן של החברה בישראל • למרות שמדובר בתקציב לא גדול באופן יחסי המוערך ב-3 מיליון שקל בלבד, מדובר במותג נחשק בקרב משרדי פרסום

hanteng מותג הנישה של UMI/ צילום:יחצ

בלעדי האם קבוצת הרכב UMI לקראת שינויים במערך הפרסום?

UMI מנהלת לאחרונה גישושים מול מספר משרדי פרסום על-מנת לבחון אפשרות להעביר את תקציב הפרסום שלה מראובני-פרידן למשרד אחר • בתוך כך, תקציב מותג השכרת הרכב AVIS עוזב בקרוב את ראובני-פרידן בשל ניגוד אינטרסים

שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

בלעדי הישג מתוק: תקציב פררו יטופל ביהושע TBWA ובגליקמן-שמיר-סמסונוב

בעקבות המכרז, משרד שמעוני-פינקלשטיין יוצא ממערך הפרסום של החברה • היקף התקציב הכולל עומד על כ-20 מיליון שקל בשנה

סימילאק אדבנס פלוס /  צילום: סטודיו שתיים

בלעדי הבייבי החדש של אדלר-חומסקי: תקציב הפרסום של סימילאק

התקציב, בהיקף של כ-7 מיליון שקל, נוהל בשמונה השנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן

דוד טמיר / צילומים:  תמר מצפי, יוטיוב, עיבוד תמונה: טלי בוגדנובסקי

סופה של התשוקה: סגירתו של משרד הפרסום JWT היא רק עוד שלב בדעיכת הענף

משרד JWT, או טמיר-כהן כפי שרבים זוכרים אותו, היה בשנות ה-80 וה-90 בלב תעשיית הפרסום המקומית הנחשקת ובעל השפעה דרמטית על תוצרי הענף ועל רוחו • אלא שמאז הענף כולו השתנה, והיום כלל לא בטוח שלסוג כזה של משרדים יש עוד מקום

נאור יצחק  / צילום: אדי גרצמן

בלעדי קצר ונגמר: סמנכ"ל הקריאטיב בגיתם, נאור יצחק, פורש

שלושה חודשים לאחר שקודם לראש הפירמידה כחלק משינוי ארגוני במשרד הפרסום, הודיע יצחק כי הוא עוזב לטובת תפקיד בפלייטיקה • יוחלף בתפקיד ע"י מריאן באני, שעבדה לאחרונה במלאנוקס וקודם לכן במשרד הפרסום ברוקנר-יער

קופת חולים כללית / צילום: בר אל

שירותי בריאות כללית יוצאת למכרז על תקציבי הפרסום והדיגיטל

היקף התקציב של שירותי בריאות כללית מוערך בלמעלה מ-10 מיליון שקל • הקופה מכוונת למשרדים גדולים בלבד ודורשת כתנאי סף לפחות שני תקציבים בהיקף של 25 מיליון שקל לשנה