מרכך כביסה הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
לנור / צילום: יחצ

פרימיום בכביסה: המותג לנור משתלט על חמישית מהקטגוריה

3 שנים אחרי שפרוקטר אנד גמבל הפסיקה לשווק בישראל את מותג הכביסה לנור, היא כובשת מחדש את שוק מרככי הכביסה ומשתלטת על חמישית מהמכירות בקטגוריה, זאת עפ"י נתוני נילסן שהגיעו לידי "גלובס"

שני מוזס 30.07.2018
מרכך כביסה סוד בייבי סנסטיב /צילום: יחצ

הנקל סוד מבצעת ריקול למרכך כביסה מרוכז סוד בייבי סנסטיב

זאת בשל שימוש בבושם לבנדר שאינו מתאים למוצר זה ■ החברה מדגישה כי ניתן להשתמש במוצר כמרכך כביסה רגיל, אך לא עבור תינוקות או בעלי עור רגיש

מיכל רז-חיימוביץ' 17.07.2016
 מרכך כביסה של סוד עם האריזה החדשה / צילום: מיכל רז חיימוביץ

האריזה של מרכך הכביסה סוד קטנה מליטר ל-900 מ"ל; והמחיר?

בכמה מכולות שבהן עדיין מוכרים את שתי האריזות (הישנה והחדשה) מצאנו כי המחיר ליחיד נע בין 14-16 שקל – בין אם מדובר במוצר הישן או החדש, זה שמכיל פחות

מיכל רז-חיימוביץ' 23.06.2016
מרכך 1 ליטר של סנו ומרכך 960מ"ל בדין / צילום: אתר המועצה לצרכנות

המועצה לצרכנות: אריזת מרכך הכביסה בדין של יוניליוור מטעה

במועצה דורשים מיוניליוור לשנות את אריזת מרככי בדין, ולא מסתפקים בתגובה מנומסת

דפנה הראל-כפיר 04.05.2015

האריזה קטנה והמחיר לא? הנקל סוד תפצה את הצרכנים

הסתיימה בפשרה תביעה ייצוגית בגין מכירת מוצר שתכולתו 900 מ"ל ולא ליטר

מיכל רז-חיימוביץ' 11.02.2014

סופר-פארם משיקה מותג פרטי בתחום טיפוח הבית - SUNDAY

משיקה בשלב זה אבקת כביסה, מרכך כביסה, סבון כלים ונוזל ניקוי רב-תכליתי

אילנית חיות 18.07.2012

מחדדת את התחרות: הנקל סוד משיקה סדרת מוצרים למותג "סוד"

זאת בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקל, שתכלול קמפיין טלוויזיוני בהובלתה של כוכבת "הישרדות" נעמה קסרי ■ המכר השנתי של המותג עומד על 95 מיליון שקל

אילנית חיות 01.05.2012

יוניליוור משיקה סדרת מרככי כביסה חדשה תחת המותג "בדין אקסטרה"

זאת בהשקעה כוללת של 6 מיליון שקל ; השקת הסדרה תלווה בקמפיין רחב היקף הכולל טלוויזיה, אינטרנט, פעילות במגזר החרדי, קד"מ ופעילות מפה לאוזן

אילנית חיות 02.03.2009
צרו איתנו קשר *5988