מכון שריד הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
חוג לבלט /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

80% מהילדים בישראל הולכים לחוגים; כמה זה עולה לכם?

מסקר הילדים הגדול של "גלובס" ומכון שריד עולה כי ילדי דור הוואטסאפ והאינסטגרם לא רק מתמידים בחוגי ספורט, נגינה וריקוד - הם אף עושים זאת מבחירה ואפילו היו רוצים עוד חוגים ■ מהם החוגים המבוקשים - ומה המחיר?

מיכל רז-חיימוביץ' 02.09.2015

30% נדרשו לעבוד יותר השנה - ללא תוספת שכר

פרופ' גילי דרורי: מעסיקים מצפים שהעובדים יתנו 150% מעצמם ■ "במקומות רבים לא מחתימם כרטיס בעבודה; הסבירו לנו שזה נותן לנו גמישות אבל במרבית המקרים התוצאה היא שאנחנו עובדים יותר - מהבית"

עינב בן יהודה 03.12.2012

סקר "גלובס" ברשתות בתי-הקפה: גרג בראש, רולדין אחרונה

סקר החברות המובילות של "גלובס" מגלה רמה דומה יחסית של שביעות-רצון מרוב רשתות בתי-הקפה ■ רולדין בולטת לרעה, בעיקר בגלל המחירים וזמן ההמתנה

אפרת אהרוני 13.06.2012

באיזו רשת שיווק הצרכנים הכי אוהבים לערוך קניות?

לפי סקר החברות המובילות של "גלובס" באמצעות מכון שריד, לקוחות רמי לוי הכי מרוצים מהמחירים, אך לקוחות חצי חינם הכי מרוצים בדירוג הכללי ■ הרשתות הגדולות מגה ושופרסל מפסידות במרבית המקרים לעומת הרשתות הפרטיות

אפרת אהרוני 08.05.2012

סקר: לקוחות yes מרוצים יותר מלקוחות הוט כמעט בכל תחום

סקר החברות של "גלובס": הוט נמצאת בפיגור אחרי yes כמעט בכל הסעיפים ■ לקוחות הוט מתוסכלים יותר מזמן ההמתנה לטכנאים וממוקדי השירות ■ yes: נמשיך ונשקיע בשיפור ■ הוט: שביעות-הרצון של לקוחותינו נמצאת במגמת עלייה מתמדת

אפרת אהרוני 27.03.2012

סקר חברות מובילות: קרב צמוד בין ניו-פארם וסופר-פארם

ניו-פארם מובילה בפער קטן על סופר-פארם, ובשתי הרשתות הלקוחות מרוצים מהשירות באופן כללי, אך אינם מרוצים מההמתנה בתור ועוד פחות מזה מהמחירים

אפרת אהרוני 06.03.2012

סקר קופות-החולים של "גלובס": מבוטחי הכללית הכי פחות מרוצים

בראש דירוג קופות-החולים צועדת מאוחדת, כשמיד אחריה מכבי, ובמרחק זעום לאומית ■ סקר החברות המובילות, בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון שריד, מגלה מרמור על התשלומים הגבוהים בקופות וכעס על מיעוט תורים לרופאים מקצועיים

מיכל רז-חיימוביץ' 31.01.2012

רשתות החשמל המובילות בישראל: א.ל.מ וטרקלין חשמל

השתיים חולקות את הציון הגבוה ביותר בסקר החברות המובילות של "גלובס" ■ את המקום השני חולקות ביג בוקס ומחסני חשמל, ובמקום השלישי דורגו בסט ביי ושקם אלקטריק

אפרת אהרוני 15.12.2010

סקר החברות המובילות: אילן'ס - רשת בתי-הקפה המובילה בארץ

הקפה והשירות באילן'ס זוכים לדירוג הגבוה ביותר בסקר "גלובס", שנערך בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון שריד ■ את המקום השני חולקות אספרסו בר, קפה הלל וקפנטו

אפרת אהרוני 01.11.2010

סקר: רוב הציבור לא מבדיל בין ביצי חופש, מועשרות ואורגניות

מבדיקת "גלובס" עולה כי ברשתות השיווק מחירי הביצים המיוחדות גבוהים לעומת מחירי הביצים הרגילות שבפיקוח, אך מי שירכוש אותן בחנויות טבע ייהנה מחיסכון משמעותי

צביקה גוטליב 12.10.2010

סקר החברות: הלקוחות קבעו - הבינלאומי מוביל בין 5 הבנקים הגדולים

סקר החברות המובילות של "גלובס" יוצא לדרך - ובודק מה חושבים הלקוחות על החברות והגופים המובילים במשק ■ מבין הבנקים הגדולים הלקוחות מעדיפים את הבינלאומי, אך בסך-הכל הציונים נמוכים למדי

אורלי פלג-מזרחי ודפנה הראל-כפיר 13.04.2010

סקר: מנויי בזק מרוצים מהשירות, מנויי HOT מרוצים מהמחיר

בזק מובילה על HOT בכל מרכיבי השירות - כך עולה מסקר מובילי השירות של "גלובס" באמצעות מכון שריד ■ בסעיף המחירים, לעומת זאת, דווקא HOT היא שמביסה את בזק

אורלי פלג-מזרחי 28.12.2009

סקר מובילי השירות ברשתות החשמל: טרקלין חשמל במקום הראשון

זאת בפעם השלישית ברציפות ■ עם זאת, הקרב על השירות בענף רשתות החשמל צמוד, כשא.ל.מ ושקם אלקטריק משיגות ציונים קרובים - וגם מחסני חשמל ובסט ביי אינן מפגרות בהרבה מאחור

אורלי פלג-מזרחי 19.11.2009

סקר מובילי השירות של "גלובס": קופ"ח מכבי ומאוחדת בראש

כל קופות-החולים שיפרו בשנה האחרונה את השירות שהן מעניקות למבוטחים ■ מבוטחי הכללית הכי פחות מרוצים מהשירות, וגם מבוטחי לאומית סבורים כי יש מקום לשיפור

אורלי פלג-מזרחי 13.10.2009

סקר מובילי השירות: השירות באיקאה טוב יותר מאשר ב-ACE ובהום סנטר

דווקא הרשת שמצהירה כי השירות המינימליסטי מאפשר מחירים נמוכים מנצחת בסקר השירות של "גלובס", בחסות פלאפון ובאמצעות מכון "שריד", בתחום רשתות "עשה זאת בעצמך" ■ הום סנטר מדורגת שנייה, ACE אחרונה

אורלי פלג-מזרחי 22.09.2009

סקר מובילי השירות של "גלובס": אין הבדל בין סופר-פארם לניו-פארם

כניסת המשביר לצרכן לרשת ניו-פארם הפיחה בה רוח גבית, עד שהשנה היא צמצמה כמעט לחלוטין את הפער מסופר-פארם ■ עם זאת, בתחום שביעות-הרצון מהמחירים יש לשתי הרשתות עדיין הרבה עבודה

אורלי פלג-מזרחי 13.08.2009

   12   

   נמצאו 21 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988