מיכל איתן הוספה למעקב

מנהלת השיווק של שטראוס מזון טרי

כתבות אחרונות

 

אילו חברות משתפות צרכנים בעיצוב ובחירת שם המוצר?

שיתוף הצרכנים בהחלטות ובעיצוב המוצר נעשה יותר ויותר מקובל ■ רגע אחרי שהרוב קבע "בפלות" במקום ופלים, עכשיו הם בוחרים שם לטעם חדש של ביסלי ומחליטים מי ידגמן חיתולים

אפרת אהרוני 31.01.2011

פיצוח הסלוגן: איך יוצרים סלוגן חד-פעמי ובלתי נשכח?

איך יוצרים סלוגן קליט, זכיר ומרגש, שגם יהפוך לאלמותי? ■ הפרסומאי גדעון עמיחי וסמנכ"לי השיווק של שטראוס, AIG, ניופאן, בבילון ודפי זהב מנסים לפצח את החידה

ענת כהן 20.10.2010
צרו איתנו קשר *5988