מידע תקשורתי הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
האתגר המשמעותי הוא לזהות סיפור חדש המתהווה בראשית הדרך / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

איך תיראה מהדורת החדשות של מחר?

באמצעות יכולות ניטור מתקדמות וטכנולוגיה חדשנית של ניתוח והסקת מסקנות, ניתן להעריך מה יהיה סדר היום החדשותי; הפוליטיקאים ומומחי ניהול משברים הם הראשונים להרוויח מכך

רן שיינמן 15.03.2018
טוויטר / צילום: שאטרסטוק

גם נגד אזרחי ישראל מתנהל "מלחמת מידע". מי אמור לטפל בה?

בארה"ב נלחמים בגניבת הדעת של הרוסים ■ בישראל, מעשים דומים מתקבלים בסלחנות ■ דעה

איתי רום 26.02.2018

גוגל: 76% מבקשות הרשויות בישראל למידע על גולשים נענו

ב-94% מהמקרים שבהם הרשויות האמריקניות ביקשו מגוגל להעביר להן מידע על אודות המשתמשים שלה במחצית השנייה של השנה שעברה, החברה עשתה זאת

שירות גלובס 28.06.2011

שפת השוק: איך להשתמש באינטרנט כדי לחפש מידע על מניות?

חיפוש מידע על מניות יכול להיות די פשוט הודות לרשת האינטרנט ■ כיצד נעזרים באתר יאהו פייננס כדי למצוא מידע על חברות ציבוריות ומניותיהן?

טלי ציפורי 14.08.2009

דן אנד ברדסטריט: ל-800 אלף ישראלים קיים מידע פיננסי שלילי

המיתון הזניק את מספר בקשות המידע על אנשים פרטיים ועסקים ב-25% וב-54% בהתאמה במחצית הראשונה של השנה ■ עסקים בתחום ההיי-טק וקבלנות הבניין רשמו את העליות החדות ביותר בביקוש למידע לגביהן

יעל גרונטמן 15.07.2009

חברת "סיקור" למידע תקשורתי נסגרה - 43 עובדים יילכו הביתה

בחברה טוענים כי הסיבה לסגירה היא מחנק האשראי בבנקים וכן סירובם של רוב העיתונים הגדולים לעבור לשיטת תשלום לפי ידיעה במקום תשלום חודשי קבוע

‎‎אורי רודריגז-גרסיא‏ 12.05.2009

חברת "סיקור" משיקה שירות מודיעין עסקי המבוסס על סקירה יומית של כ-1,000 עיתונים

זאת במטרה לאפשר למנהלי הרכש לראות את הפרופיל העסקי של החברות מולן הם עובדים ולקבל החלטות בזמן אמת ; שירות דומה מוצע בימים אלה גם ע"י חברת יפעת מידע תקשורתי

יעל גאוני 06.01.2009

חברת סיקור מרחיבה את הפעילות: נכנסת לתחום לקטי העיתונות

סיקור, שנמצאת בין השאר בבעלות גדי סוקניק, תתחרה באופן ישיר בקבוצת יפעת ; הערכות: תחום לקטי התקשורת מהווה כ-50% מנפח הפעילות של שוק המידע התקשורתי בישראל

‎‎יעל גאוני‏ 28.10.2008
צרו איתנו קשר *5988