מוצרים ידידותיים לסביבה הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
אבי שגב דנה אביב אופיר / צלם: תמר מצפי

דנה אביב השקיעה 25 מיליון ש' במיזם התעשייה Hi-Wood

בתו הצעירה של הקבלן משה אביב ז"ל, רכשה נתח של 25% בחברת Hi-Wood ובחברת הבת "דלתות פוליווד" ■ החברה, שנוסדה ב-2013, מתמקדת בייצור תעשייתי מחומרים ממוחזרים

20.11.2016
תו אחריות סביבתית של אמון הציבור

ארגון "אמון הציבור" משיק תו אחריות סביבתית לחברות

התו יוענק לחברות שיעברו הליך מוסדר ■ מחירו של התו מתחיל ב-1,600 שקל לשנה, ועד כה קיבלו אותו סופר-פארם, הולנדיה ומיטב דש

מיכל רז-חיימוביץ' 01.06.2015

כמה אתם מוכנים לשלם על מוצר ירוק וידידותי לסביבה?

ככל שעולה המודעות לנזק הסביבתי ממוצרים שונים, כך גדל גם מבחר המוצרים המוגדרים "אקולוגיים" - והחברות מנצלות זאת בתמחור ■ האם המוצרים באמת ירוקים? בקרוב יפורסם מדריך קריטריונים מחייב ■ צפו בפערי המחירים

אפרת אהרוני 20.11.2013

מנכ"ל רשת בודי שופ: "החלטתי שאני רוצה להותיר חותמת"

דני בר-און, מנכ"ל בודי שופ: "אצלנו המוצרים ירוקים באמת, לא 'גרין ווש' אופנתי; הצרכנים יעדיפו תמיד מוצר ירוק וידידותי לסביבה, בתנאי כמובן שהוא לא יקר"

ניר קיפניס 19.10.2013

סקר חדש בארה"ב מגלה: הטרנד הירוק נעצר

עפ"י הסקר, הצרכנים מראים פחות נכונות לשלם יותר על מוצרים "ירוקים" ■ הסיבה העיקרית: הצרכנים הפכו לביקורתיים כלפי ההצהרות "הירוקות" של היצרנים

אדוורטייזינג אייג' 27.09.2012

האם הטרנד הירוק חולף? ירידה במכירות המוצרים הירוקים

אחרי שנים של התלהבות מהמוצרים הירוקים ואג'נדה של תמיכה באיכות הסביבה, הצרכנים בארה"ב החלו להתעייף: מכירות המוצרים הירוקים ואפילו המכוניות ההיברידיות נמצאות בירידה

אדוורטייזינג אייג' 09.01.2011

בדיקת "גלובס": מה באמת הופך מוצר ל"ידידותי לסביבה"?

שורת מוצרים המוגדרים "ידידותיים לסביבה" ממלאים את המדפים, כאשר הצרכנים לא תמיד יודעים האם הם באמת אקולוגיים ומה ההבדל בינם לבין המוצרים המתחרים על המדף

מיכל גרינברג 02.12.2010

רק 9% מהצרכנים הישראליים מגדירים עצמם כ"צרכנים ירוקים"

כך עולה מסקר של משרד התמ"ת ■ 39.5% ממשקי-הבית בישראל נוהגים למחזר בקבוקי פלסטיק ריקים, ושליש נוהגים להשליך עיתונים ופסולת נייר לפח נפרד המיועד לאיסוף נייר

אפרת אהרוני 25.10.2010

על דולפינים וארנבות: "גלובס" מציג מורה נבוכים לסימנים הירוקים על מוצרים

חברות מוצרי צריכה רבות, בעיקר בתחום הקוסמטיקה, מטביעות על האריזות סמלים שונים ומשונים המתייחסים לנושאים סביבתיים-חברתיים ■ עם זאת, ברוב המקרים סימון המוצרים נעשה ללא פיקוח או בקרה ראויים

מיכל רז-חיימוביץ' 04.06.2009
צרו איתנו קשר *5988