מדד הפרסום הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

מדד הפרסום לרבעון האחרון של 2013: מתאוששים אבל לאט

ברבעון הרביעי של 2013 ההוצאה לפרסום ירדה ב-3%, הפרסום באינטרנט התכווץ ב-15%, וזכייני הטלוויזיה לא הצליחו להעלות את מחירי הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2014

מדד הפרסום לרבעון השלישי של 2013: הענף לא מתאושש

מדד הפרסום של איגוד חברות הפרסום מאותת שגם ברבעון השלישי לא נרשמה בשורה לענף ■ ההוצאה לפרסום תקועה, הביקוש לעובדים בירידה, ומספר ההפקות החדשות לא מתרומם ■ כנראה שהציפיות לחזרה לשגרה היו מוקדמות מדי

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2013

מדד הפרסום ברבעון השני של 2013 עלה ב-7.8 נקודות

מדד הפרסום ברבעון השני של 2013 משקף נתונים חיוביים: מספר הפקות הטלוויזיה עלה, הביקוש לעובדים בענף מתגבר, ההוצאה על פרסום באינטרנט גדלה, וגם הטלוויזיה מתחזקת ■ עם זאת, בשורה התחתונה ההוצאה לפרסום ירדה

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2013

מדד הפרסום לרבעון הראשון של 2013 מראה נתונים מעודדים

ההוצאה הכללית לפרסום עלתה, הפרסום באינטרנט זינק, ומספר הפקות הטלוויזיה גדל - אך בענף מעריכים כי מדובר בהתאוששות זמנית הנובעת מאירועים נקודתיים

ענת ביין-לובוביץ' 19.05.2013

מודי כידון: "מצב הפרסום לא צפוי להשתנות בקרוב. להפך"

מדד הפרסום ברבעון הרביעי של 2012 חוזר אחורה לרמת פעילות דומה לזו שהייתה לפני ארבע שנים, אחרי המשבר הפיננסי הגלובלי ■ יו"ר איגוד הפרסום: "התמונה הקודרת של מצב ענף הפרסום אינה מגמה חולפת, זו כבר המציאות הקיימת"

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2013

מדד הפרסום ברבעון השלישי: הענף רחוק מלהתאושש

למרות התאוששות קלה ברבעון השני, מדד הפרסום לרבעון השלישי של 2012 מעיד על מצבו הבעייתי של הענף ■ היקפי הפרסום ירדו ב-3% ל-342 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2012

עולה אבל לאט: מדד הפרסום מצביע על התאששות קלה בענף

היקפי הפרסום עלו מעט, מספר ההפקות בטלוויזיה נמצא בעלייה, וגם הביקוש לעובדים רשם מגמה חיובית ■ מצד שני, אפקט המחאה החברתית עדיין לא פג

ענת ביין-לובוביץ' 24.07.2012

ענף הפרסום ממשיך לסבול מהמחאה - אך הצניחה נבלמה

מדד הפרסום ממשיך להצביע על רמת פעילות נמוכה ברבעון האחרון ■ המפרסמים הגדילו את הפרסום, הפקות הטלוויזיה התרבו, אך מחירי הפרסום בשפל של 7 רבעונים ■ על האופטימיות מעיבה גם האפשרות של התחדשות המחאה בקיץ 2012

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2012

אפקט המחאה: מדד הפרסום בישראל צנח לשפל של 5 שנים

המדד שמשקף את פעילות ענף הפרסום חזר לרמה דומה לזו שהיה בה לאחר המשבר הכלכלי ב-2008 ■ הביקוש לעובדים צנח ברבעון הרביעי ב-28%, וכל יתר הפרמטרים גם הם ירדו ■ האם ההתאוששות היחסית בדצמבר מסמנת שינוי מגמה?

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2012

מדד הפרסום בישראל יורד זה הרבעון השני ברציפות

הביקוש לעובדים בחברות הפרסום נמוך, מספר ההפקות החדשות בטלוויזיה נמצא בירידה, וההוצאה על פרסום במשק מסמנת רק כיוון אחד - למטה ■ דינמיקה של תעשייה בהקפאה

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2011

מדד הפרסום לרבעון השני של 2011: סימנים של האטה

מהנתונים עולה כי הרייטינג הכללי ברבעון השני צנח ואיתו מחירי הפרסום, ואילו המשווקים עברו לשבת על הגדר לאור המחאות החברתיות והביאו את המפרסמים לגייס פחות עובדים

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2011

מדד הפרסום ברבעון הראשון של 2011 בשיא של כל הזמנים

תעשיית הפרסום נמצאת במגמת צמיחה כמעט רציפה מאז הרבעון הראשון של 2009 ■ הטלוויזיה ממשיכה להוביל את הטון, הרייטינג עולה, וכך גם מחירי הפרסום וההפקות החדשות

ענת ביין-לובוביץ' 02.05.2011

לקראת 2011: תעשיית הפרסום חוזרת לרמות השיא

הפעילות ברבעון הרביעי של 2010 מחזירה את ענף הפרסום לימים הטובים: ההוצאה לפרסום עלתה, מספר ההפקות החדשות בטלוויזיה נמצא בעלייה, ונרשם זינוק בביקוש לעובדים בענף

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

שינוי מגמה: ענף הפרסום עבר ברבעון השלישי למגמה שלילית

מחירי הפרסום בטלוויזיה ירדו ב-6.6%, מספר ההפקות החדשות על המסך צנח, והביקוש לעובדים בענף נמצא בירידה ■ החדשות הטובות: ההוצאה הכללית לפרסום נמצאת בעלייה

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2010

מדד הפרסום לרבעון השני: נקודת שיא חדשה לענף הפרסום

תחזיות הצמיחה מסוף 2009 התממשו, והמדד עולה ב-9.6 נקודות ל-139.73 ■ הטלוויזיה שומרת על דומיננטיות, והאינטרנט מתבסס במקום השלישי ■ מודי כידון, יו"ר איגוד הפרסום: "העלייה בביקושים חוצה את כל צינורות המדיה"

חגית ברונסקי 27.07.2010

היום שאחרי המיתון: תעשיית הפרסום ב-2009 במגמת צמיחה

ברבעון הרביעי של 2009 מדד הפרסום רשם ירידה קלה, אך השנה כולה הסתיימה עם כיוון חיובי ומגמת צמיחה ■ הנתונים מעידים כי פעילות הפרסום בישראל נחלצה מהמיתון שגרם המשבר העולמי, והיא נמצאת עם הפנים קדימה

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2010

   12   

   נמצאו 21 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988