יניב ויצמן הוספה למעקב

מנכ"ל teenk -  פתרונות שיווק לצעירים

כתבות אחרונות

 
נערה מצטלמת כשהיא עושה ליפסינק ווידאו באפליקציית טיקטוק / צילום: Jessica Hill, Associated Press
טיקטוק | ניתוח

מפחידה את ההורים ומקפיצה לפייסבוק את הפיוז: כל מה שצריך לדעת על הלהיט האחרון של הרשתות החברתיות

מספר המשתמשים ברשת החברתית טיקטוק צומח בקצב מהיר, אך נראה שכולם נגדה: ההורים חוששים מהתכנים, המפרסמים מפחדים מזכויות יוצרים, בארה"ב נרתעים מהסינים, ופייסבוק יצאה להתקפה • כל האתגרים עמם מתמודדת הרשת החברתית הכי לוהטת כיום

יסמין יבלונקו 14/02/2020
סלפי / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

אלוהי הסטורי ודת הפוטוהיזם: איך בונים אמון עם דור ה-Z

איך הפך הסטורי לתנ"ך של בני הנוער, ואיך מאמינים אלפים מהם בכוח של תמונה אחת?

יניב ויצמן־בנישו 21/09/2019
כלכלת ילדים / צילום:שאטרסטוק

הילדים הפכו לגורם המשמעותי בניהול התקציב המשפחתי

המפרסמים רודפים אחריהם • מפיקי הטלוויזיה מכוונים אליהם • רשתות השיווק בונות עליהם • וההורים לא עושים שום צעד בלי לשאול אותם • ניתוח G: כשהקטנים בבית מקבלים את ההחלטות הכי גדולות

צאלה קוטלר הדרי 01/09/2018
יוסי לובטון, ענת ביין, יניב וייצמן, מיכל אנסקי, אריאלה שיפנבאור וייס / תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

אנסקי: "לא לגיטימי שהצטלמתי בביקיני, אבל נוצר דיאלוג"

מיכל אנסקי אמרה את הדברים בפאנל "על מי אנחנו סומכים יותר: על סלב בשר ודם או על הדוגמנית הווירטואלית ליל מיקלה" בוועידת MAD של "גלובס" • יניב ויצמן, בעלים ומנכ"ל של חברת השיווק הדיגיטלי לצעירים Teenk: "יש כאלה שצופים במונדיאל, ויש כאלה שצופים בגיימינג. ילד בכיתה ז' אומר שסטטיק ובן אל ירדו כבר לפני שנה"

אורי ברקוביץ' 10/07/2018
יניב ויצמן / צילום: רן יחזקאל

סוכנות הפרסום והתוכן לבני נוער Teenk נכנסת לתחום המיתוג

המנכ"ל יניב ויצמן: "אנחנו מבינים היום שכדי לתת מענה הוליסטי בפנייה השיווקית לבני נוער, אנחנו צריכים להיות מעורבים גם במה שקורה על המדף וברצפת המכירה ולהיות חלק גם בפיתוח המוצר והאריזה"

ענת ביין-לובוביץ' 31/01/2018
לוגו מרושתים

רשת פונה לצעירים: תשלב באתר 40 כוכבי רשת בשיתוף teenk

במסגרת שיתוף פעולה יוקם באתר זכיינית ערוץ 2 מתחם בשם "המרושתים" בו ייקחו חלק "יוטיוברים" בולטים כמו גיא TV, ליאור בוכנר ואלין כהן ■ החיבור ליוצרים הצעירים ישמש גם כדי לקדם את התוכניות הבולטות של רשת

יונתן כיתאין 02/07/2017
יניב ויצמן, חאדר אבו–סייף / צילומים: teenk

teenk מקימה קהילה של מובילי דעה ויוטיוברים במגזר הערבי

סוכנות הפרסום והתוכן לנוער ולצעירים מקימה מחלקה בראשות חאדר אבו-סייף ■ 30% מכלל בני-הנוער הישראלים הם ערבים

ענת ביין-לובוביץ' 08/11/2016
חיילים במדים/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

84% מהחיילים בסדיר: המותגים כלל לא פונים אלינו

עפ"י סקר שנערך בקרב 1,000 חיילים, 99% מהם משתמשים בפייסבוק, ההוצאה העיקרית שלהם היא על אוכל, ו-60% מהם מצליחים לחסוך ■ ואולם לדברי יניב ויצמן, מנכ"ל פרסום teenk, המפרסמים מפספסים אותם

מיכל רז-חיימוביץ' 29/05/2016
סלולר ילדים נוער / צלם: טינקסטוק

כך מכתיבים בני הנוער את הקניות במשפחה

שני סקרים מציגים את התחזקות כוח הקנייה הצעיר בארץ: יותר ממחצית מבני הנוער עובדים, מקבלים מאות שקלים כדמי כיס, 70% מהם מבצעים רכישות באינטרנט, ורובם מעורבים במערך הקניות המשפחתי

רועי גולדנברג 10/12/2015
אפליקציית SNAPCHAT / צילום: יחצ

משרד הפרסום teenk השיק ערוץ לצעירים בסנאפצ'ט

השיק פעילות בסנאפצ'ט תחת השם "SNAP.IL", כשהרעיון הוא ערוץ סנאפצ'ט שישדר בשידור חי מאירועים מרכזיים ומשמעותיים לנוער

רועי גולדנברג 20/10/2015
יניב ויצמן - מנכ"ל teenk טינק / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"סדר היום של בני-הנוער הוא קודם כל בוואטסאפ"

מנכ"ל teenk, יניב ויצמן, בוועידת MAD: "בשקא-בשקט התחלף לנו הדור: מדור האינטרנט עברנו לדור ה-Z שנולד עם סמארטפון ביד, שיש לו קשב של 8 שניות"

רועי גולדנברג 16/07/2014

   1   

   נמצאו 11 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988