גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

יהושע TBWA

משרד פרסום ישראלי בבעלות רמי יהושע

עוד כתבות

נועה קירל בפרסומת של YES  / צילום: צילום מסך

נועה קירל מנצחת בקרב הזכורות, אבל ממשיכים לאהוב את מכבי

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומת הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של YES+ • גם השבוע הפרסומת האהודה ביותר היא זו של מכבי שירותי בריאות

מוצרי טרה / צילום: רויטרס

בלעדי הזיזו את הגבינה: גליקמן יטפל בתקציב טרה

בחברה המרכזית למשקאות הוחלט על צמצום מערך הפרסום משלושה משרדים לשניים • תקציב המותג נביעות יועבר לבאומן בר ריבנאי, ואילו תקציב טרה יועבר מיהושע TBWA לגליקמן שמיר סמסונוב

בן מוסקל, יגאל ברקת / צילומים: איל יצהר, שלומי יוסף

בלעדי יהושע ובאומן זכו במכרז על תקציב הפרסום של עיריית ירושלים

למרות הביקורת הנוקבת על תנאי המכרז, לפחות חמישה משרדי פרסום התמודדו על התקציב שעומד על 8-12 מיליון שקל

רמי יהושע / צילום: איל יצהר

בלעדי תקציב הפרסום של LG בהיקף 7 מיליון שקל ירוכז ביהושע TBWA

תקציב הפרסום של LG פוצל עד כה בין יהושע TBWA ובין מקאן ואלי, וכעת הוחלט לרכז את כל התקציב במשרד אחד

שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

בלעדי הישג מתוק: תקציב פררו יטופל ביהושע TBWA ובגליקמן-שמיר-סמסונוב

בעקבות המכרז, משרד שמעוני-פינקלשטיין יוצא ממערך הפרסום של החברה • היקף התקציב הכולל עומד על כ-20 מיליון שקל בשנה

יגאל ברקת / צילום: איל יצהר

בלעדי יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של קבוצת זאפה

היקף התקציב עומד על כ-7 מיליון שקל • על התקציב התמודדו כשישה משרדים בסדרי גודל שונים, לרבות משרדי דיגיטל וסושיאל

יעל גרינולד, המשנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות בקבוצת מנורה מבטחים / צילום: איל יצהר, גלובס

מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה בהשקעה של 9 מיליון שקל

זאת תחת המיתוג "בטח שאפשר" • המהלך "חוצה חברה הן במישור הפנים-ארגוני והן מחוצה לו בקרב ציבור הלקוחות, סוכני הביטוח והמעסיקים", והוא מלווה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA

יגאל ברקת / צילום: איל יצהר

בלעדי יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של נתיבי ישראל

המשרד זכה במכרז בו התמודד גם משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, שהחזיק בו בארבע השנים האחרונות ושגם חתום על מהלך שינוי השם שלה ממע"צ לנתיבי ישראל • היקף התקציב יעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה

 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ

רשמית: בוטלה תחרות קקטוס הזהב

ההחלטה התקבלה במסגרת ישיבת חירום שכינס איגוד חברות הפרסום בניסיון לשכנע את משרדי הפרסום מקאן ת"א, ראובני-פרידן ויהושע TBWA, שבחרו לא להתמודד השנה, לחזור בהם; אולם נראה כי המשרדים נחושים בדעתם שלא להתמודד

רמי יהושע / צילום: איל יצהר

בלעדי כצפוי: יהושע וגליקמן זכו מחדש בתקציב הטוטו

משרדי הפרסום יהושע TBWA וגליקמן-שמיר-סמסונוב נמנים כבר היום עם מערך הפרסום של החברה • אף שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל - כ-25 מיליון שקל - התמודדו עליו רק 3 משרדי פרסום

 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ

מקאן, ראובני, יהושע ואברהם לא ישתתפו בקקטוס הזהב

ל"גלובס" נודע כי לפחות 4 ממשרדי הפרסום הגדולים לא מתכוונים לקחת חלק בתחרות, שאמורה להיות חלון הראווה של עבודות הקריאייטיב בישראל

טפסי טוטו/ צילום: איל יצהר

בלעדי יהושע, גליקמן וראובני מתמודדים על תקציב הטוטו

למרות שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל, בהיקף של כ-25 מיליון שקל - המכרז של הטוטו לא הצליח להביא מתמודדים רבים

גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום

לפני כולם גדעון עמיחי קיבל את תקציב הפרסום של שפ"א

משרד הפרסום שבבעלות עמיחי, no no no yes, יטפל בתקציב הפרסום של החברה שמוכרת פרסומות לרדיו האזורי • יהושע TBWA יטפל בתקציב טרגט ספיריט שמשווקת את זמן הפרסום של תאגיד השידור

יגאל ברקת / צילום: סיוון פרג

לפני כולם גם יהושע TBWA פורש ממכרז הפרסום של הדואר

הסיבה: בדואר ישראל צפויים לייחד משאבים פרסומיים לא מבוטלים לקידום שירותי בנק הדואר, מה שעלול לשים בניגוד אינטרסים תקציב אחר של המשרד - בנק דיסקונט

מודי כידון / צלם: רוני שיצר

חברות המדיה יוניון ו-TMF סיכמו על מיזוג - איך יגיב הממונה?

בשונה מבקשות לשיתופי פעולה שהרשות לא אישרה בעבר, בטענה שלא זו הדרך לפתור את בעיית הריכוזיות בשוק המדיה, הפעם הכוונה היא להגיש בקשה למיזוג מלא לחברה אחת בתוך שבועות ספורים ■ יוניון ו-TMF הן החברות השנייה והרביעית בגודלן, וסך נתחי השוק שלהן כיום הוא 28%

יגאל ברקת / צילום: סיוון פרג

אייל כרמי ועומרי פלד מונו לסמנכ"לי דיגיטל ביהושע TBWA

המנכ"ל יגאל ברקת: העידן של סמנכ"ל הדיגיטל הרב-תחומי הסתיים

רמי יהושע / צילום: איל יצהר

תביעה מסעירה: הפרסומאי, צווי המניעה והסודות המסחריים

רמי יהושע, יו"ר יהושע TBWA, הקים חברת שילוט פנים-סניפי עם בנו - שקיבלה מיד את הזיכיון למגה ויינות ביתן, שהיה בידי בנפיט ■ איך זה קשור למנהלת הקודמת של התקציב, מה נמצא בתיבת המייל שלה, ומי עוד ייקרא לדוכן העדים?

נבו כרמי / צילום: יחצ

נבו כרמי הופך לשותף ובעל מניות במשרד הפרסום יהושע TBWA

כרמי הצטרף למשרד כשזה היה עדיין קטן יחסית, ונשאר בו לאורך כל העליות והמורדות והשינויים הפרסונליים שהתרחשו בו

עינת יוזנט רביד / צלם: יחצ

לפני כולם עינת יוזנט-רביד, מנכ"לית יהושע TBWA, עוזבת

תוחלף ע"י יגאל ברקת, שכיהן כסמנכ"ל שיווק בבורסה וכסמנכ"ל שיווק בפרטנר ונחשב לבעל רקע טכנולוגי ודיגיטלי רחב ■ אור לביא ימונה לסמנכ"ל קריאייטיב לצידה של מאיה שרן, במקום עידו קריב שפורש

אורי עיני ועמית משיח / צילומים: יוסי כהן ואיל יצהר

דירוג משרדי הפרסום ב-2016: אדלר מצמצם את הפער ממקאן

מאזן הכוחות בין המשרדים הגדולים לא השתנה דרמטית ב-2016 ■ מקאן ת"א שומר על הבכורה, אך אדלר-חומסקי הוא המשרד הגדול היחיד שרושם גידול ■ AVRAHAM וענבר-מרחב מציגים גידולים נאים, מנצ' ממצב עצמו כשחקן קבוע ב-20 הגדולים, ויהושע TBWA סופג מכה