יהושע TBWA הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

מייסדי OPEN רוכשים בחזרה את מניות החברה מידי יהושע TBWA

משרד הפרסום יהושע TBWA רכש לפני שנתיים 35% ממניות חברת המיתוג OPEN ; כעת רוכשים מייסדי OPEN את המניות בחזרה ושבים לעבוד באופן עצמאי ; רמי יהושע: "הכל נעשה בשמחה ובאהבה"

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2009

חברת חשמל הזמינה את זרמון-גולדמן לשימוע נוסף לגבי מכרז הפרסום החדש

זאת כדי לבחון את עמידתו בתנאי הסף של המכרז ; המשרד התבקש בין היתר להוכיח כי הוא אכן האחראי על מלוא תקציב הפרסום של חברת האופנה פוקס

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2009

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של טויס אר אס

גבר במכרז על 5 משרדים אחרים ; תקציב הפרסום של הרשת, שטופל בשנים האחרונות בראובני-פרידן, עמד ב-2008 על 2.7 מיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2009

תקציב הפרסום של מותג תחליף החלב אופטימיל עובר ליהושע TBWA

התקציב, בהיקף של כמיליון דולר בשנה, טופל עד עתה במקאן בוטיק מקבוצת מקאן-אריקסון

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2009

אלי יצפאן מקפיץ את ויסוצקי לראש דירוג הפרסומות האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הסרטון בכיכובו של יצפאן, באמצעות יהושע TBWA, זכה ל-23.4% אהדה ; סרטון הדובים של אורנג' - הזכור ביותר השבוע עם 13.3%

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2009

סוגרים מעגל: תקציב הפרסום של סטודיו C חוזר ליהושע TBWA

טופל עד לאחרונה ע"י גלר-נסיס ; יהושע TBWA טיפל בתקציב סטודיו C בתחילת שנות ה-2000 ; ב-2007 עמד היקף הפרסום של סטודיו C על כמיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 26.01.2009

דירוג משרדי הפרסום של יפעת ל-2008: מקאן-אריקסון מגדיל את הפער מאדלר-חומסקי

המשרדים הגדולים החזיקו בשנה החולפת בחלק גדול יותר מהעוגה ; בעשירייה הראשונה - יהושע עקף לראשונה את ראובני-פרידן ; בעשירייה השנייה - גידול משמעותי ללפ"מ, ברוקנר-נטע-יער, רגב-קויצקי וענבר-מרחב-שקד

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2009

יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של הדקה ה-90

יטפל גם בתקציב האינטראקטיב של החברה ; ב-2008 פרסמה החברה במדיה בכ-750 אלף דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2009

יהושע וגליקמן זכו בתקציב הפרסום של המועצה להסדר הימורים בספורט

יהושע TBWA יטפל במותג ווינר בהיקף 18 מיליון שקל, ואילו גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל במותג טוטו בהיקף 12 מיליון שקל

‎‎‏ ענת ביין-לובוביץ'‏ 07.01.2009

מודי ניצח את נינט: דיסקונט בראש הסיכום השנתי של הפרסומות הזכורות והאהובות

גם השנה דיסקונט ומודי בר-און מובילים את הטבלאות, ובזכותם גם יהושע TBWA מוביל עם 24 שבועות במקום הראשון ; אדלר ומקאן במקום שני ושלישי ; מסקנות? נראה כי הומור ישראלי הפך למתכון מנצח לפרסומת אהובה

אורי רודריגז-גרסיא 07.01.2009

מערך הפרסום החדש של הוניגמן: באומן יטפל ב-TNT ויהושע יטפל בהוניגמן

היקף הפרסום של המותג TNT נע בשנים האחרונות סביב 3 מיליון דולר במחירי מחירון, ושל הוניגמן סביב כ-2.5 מיליון דולר במחיר מחירון ; תקציב הפרסום של הקבוצה התנהל בעשור האחרון במשרד הפרסום גלר-נסיס

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2008

יהושע TBWA מועמד להצטרף למערך הפרסום של 012 סמייל

שלמור-אבנון-עמיחי, שהיה משרד הפרסום העיקרי במערך של 012 סמייל, הפסיק לעבוד עם הקבוצה לאחר שהחל לטפל בתקציב האינטרנט של פרטנר

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2008

מקאן-אריקסון ופוגל-אוגילבי לא עלו לגמר במכרז על תקציב הפרסום של הטוטו

המשרדים שעלו לגמר במכרז הם זרמון-גולדמן, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA וגליקמן-נטלר-סמסונוב ; משרדים אלה יתבקשו להכין מצגת שיווקית וקריאטיבית על המותג ווינר בלבד

ענת ביין-לובוביץ'‏ 20.11.2008

מודי בר-און ויהושע TBWA שוב בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

הפרסומת של דיסקונט בכיכובו של בר-און עושה את ה"דאבל" בסקר הפרסומות כבר בשבוע הראשון שלה באוויר ; הפרסומת של פוקס מופיעה בדירוג למרות שכבר ירדה מהאוויר

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2008

ועדת המכרזים של הרשות להימורים בספורט נפגשת עם משרדי הפרסום שעלו לגמר

לגמר המכרז עלו המשרדים: מקאן-אריקסון, פוגל-אוגילבי, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA, זרמון-גולדמן וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ'‏‏ 09.11.2008

תקציב המדיה של ווינסטון וקאמל עובר ליהושע TBWA

היקף תקציב המדיה של מותגי הסיגריות עומד על כ-4 מיליון שקל ; טופל עד כה בקראט מדיה ואן

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 23.09.2008

   1234567891011   

   נמצאו 176 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988